Обновените Mercedes-AMG E 63 S седан и комби дебютираха тази седмица. Отвъд екстериорните промени, включващи модернизирана радиаторна решетка, нов преден капак, обновени фарове и хромирана лайстна, която съединява стоповете, новата версия на високопроизводителния модел остава непроменена под капака. Е, вече знаем защо.
Докато Mercedes можеше лесно да добави няколко допълнителни конски сили като част от актуализацията на E 63 S , има много добра причина, поради която седанът и комбито запазват производителността от 612 конски сили максимална мощност и 850 Нм максимален въртящ момент. Става дума за наличието на GT 63 S 4-Door, който разполага със същия 4.0-литров битурбо V8 като E 63, но генерира 639 к.с. и 900 Нм въртящ момент.
"Ние имаме продуктова гама. В нея над E 63 S стои GT 63 S 4-Door. Целейки да избегнем припокриване, ние оставихме допълнителната мощност ексклузивна за GT 63 S", обясни пред Motor 1 Дръмонд Джейкой, един от директорите в Mercedes-AMG.
Със сигурност производителността на E 63 S можеше да бъде надградена, например чрез 48-волтовия стартер-генератор EQ Boost, както при AMG GLE 63.
Въпреки че липсата на увеличение на мощността може да изглежда разочароващо за някои, обновеният седан все още е изключително способен. Благодарение на деветстепенната автоматична трансмисия AMG Speedshift MCT, която задвижва четирите колела през диференциал с електронно управление, E 63 S ускорява от 0-100 км/ч за 3,4 секунди, а максималната му скорост е ограничена на 300 км/ч.