Луксозната марка на FIAT представи официално излобжената си програма за предстоящия автосалон в Женева. Както бе обявено по-рано, новата гама на Lancia е съставена от модели на Chrysler, но с различна емблема.
Наблюдателни автолюбители обаче веднага забелязаха, че италианците са стигнали невиждани досега висоти в маркетинга. По всичко личи, че във FIAT са решили да не се охарчват за услугите на фотограф и са използвали готови снимки на американските оригинали, като просто са ги "пипнали" във PhotoShop.
Използването на софтуер за обработка на изображения за добавянето на нова радиаторна решетка и емблема е съвсем очевидно на снимката на новата Flavia, под каквото име ще се продава Chrysler 200 в Европа. Откровено еднакви детайли се забелязват и на фотосите на Lancia Grand Voyager.