Корейските всъдеходи с механика от Mercedes-Benz вероятно са сред най-неподходящите автомобили за силов тунинг. Това важи с още по-голяма тежест за дизеловите модификации на работяги като SsangYong Musso.
Собственикът на "носорога" от снимките обаче явно не робува на стереотипи. Неговият всъдеход с 2.9-литров турбодизел разполага с три пъти по-висока мощност от заводските спецификации. Допълнителната мускулатура е резултат от монтажа на огромен нагнетател, междинен охладител със съответния капацитет и някои други доработки като спортна изпускателна система.
Подобаващи подобрения има и по външността. Напомпаното Musso стъпва на 18-цолови нископрофилни гуми Hankook. За укротяването на всъдехода с тегло над два тона се грижат перфорирани дискове. Кацналият на петата врата спойлер едва ли има реални функции за оптимизиране на аеродинамиката, но със сигурност дава допълнителен повод за гордост на собственика. Други хитове на корейския тунинг са страничните престилки и предната броня с гигантски въздухозаборници.
Между купищата допълнителни уреди по арматурното табло може да се забележи интересна подробност. Анаболното Musso е най-малко на 246 000 км. Няма яснота в кой момент от живота си е било подложено на операция за утрояване на мощността.
Ако се съди по цената, за която го продава собственикът, инвестициите надали са скорошни. В крайна сметка 6 500 000 корейски вона (около 4 200 евро) трудно биха покрили направените подобрения.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.