Отговорът на този въпрос едва ли ще се хареса на почитателите на руската класика. Едно интересно проучване, направено от немското автомобилно издание Auto Motor und Sport показва, че немците все по-рядко стават собственици на руски автомобили.
Потвърждение на този факт е статистиката за месец октомври 2012 година, която сочи, че за този период на територията на Германия са продадени само 3 автомобила Lada Kalina и 3 - Lada Priora. Продажбите на двата модела се сравняват с тези на Lamborghini Aventador и Aston Martin DB9.
Впрочем, този анти рейтинг не се оглавява от Lada. Отзад напред руската марка е на трето място по продажби за миналия месец. Второто място в антикласацията с по две продадени коли се държи от Citroen C-Crosser, Lamborghini Gallardo, Aston Martin Virage, Aston Martin DBS, Maseratti Quattroporte и Subaru Impreza,
Водачи само с по един продаден автомобил през изминалия месец са Wiesmann GT, Subaru BRZ, Lexus LFA, Aston Martin Rapide, Rolls-Royce Phantom, Rolls-Royce Ghost и Bentley Mulsanne. Повечето модели са екзотика или прекалено скъпи, но е странно попадането в тази класация на масови марки като Citroen, например.
За девет месеца от началото на годината, руската марка Lada е успяла да реализира в Германия 44 автомобила Lada Kalina и 58 - Lada Priora. На фона на тези резултати за мнозина от специалистите е странно намерението на АвтоВАЗ да стартира вноса в Германия на новия си нискобюджетен модел Granta.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.