През 2020 г. групата Renault е успяла да продаде 2 949 849 коли или с 21.3% по-малко, отколкото през 2019-а. Това е доста повече от общия спад на световния автомобилен пазар от 14.2%.
Въпреки това от Режията твърдят, че към края на годината са достигнали поставените като цел продажби на леки и лекотоварни автомобили. След първата половина на 2020-а, когато пазарите бяха ударени най-сериозно от пандемията и свързаните с нея ограничителни мерки, през второто полугодие е отбелязана по-голяма стабилност.
В Европа Groupe Renault е удвоила продажбите на електромобили до 115 888 бройки. Най-популярният модел е Zoe с ръст от 114% до 100 657 реализирани екземпляра. Портфейлът от поръчки в края на декември е нараснал с 14% в сравнение с 2019 г. най-вече заради пазарния успех на новите хибридни предложения на французите.