"Дизайнерските разработки в този регион ще окажат огромно влияние на бъдещото автомобилно производство в световен мащаб". Това са думи на шефа на Mercedes-Benz, отговарящ за регионите от Североизточна Азия, Улрих Уокър.
Точно по този причина щутгартската компания отваря нов дизайнерски център в Пекин. Тази стъпка може да се стори странна за мнозина, но в Daimler са си направили добре сметката, защото от началото на годината продажбите им в Китай възлизат на 95 000 автомобила.
Марката не е реализирала подобни обеми за полугодие в нито една друга държава по света. В момента освен в Китай и разбира се в Германия, компанията има дизайнерски центрове в Италия, САЩ и Япония.
Идеята е новото бюро да създава автомобили, адаптирани към вкуса на финансово симпатичните китайци. Съвсем наскоро Volkswagen проведе в Китай конкурс за дизайнерски идеи, резултатите от който впаследствие ще залегнат в някои от новите модели на концерна.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.