TikTok бързо се превърна една от най-популярните социални мрежи в интернет и се радва на милиарди потребители и преглеждания всеки ден. В платформата се качват кратки видеа на най-различна тематика, като танци, предизвикателства и разбира се, автомобили.
Британецът Дик Ловет е решил да направи проучване за това кои са най-често срещаните тагове на автомобилни марки и кои са най-гледаните видеа с тях. Данните показват, че на първо място се нарежда BMW с около 22 милиарда гледания, което е далеч от втория в класирането Audi със своите 9.3 милиарда гледания. Третото място се отрежда на Jaguar със съответно 6 милиарда, следвано от Porsche с 4 милиарда, Ferrari с 3.5 милиарда, Land Rover с 1.8 милиарда, Mini с 1.2 милиарда и Aston Martin с 394 милиона гледания.
При разделянето на модели, BMW губи първото си място от Audi TT, където прегледите са около 5.5 милиарда. На второ място се нарежда Aston Martin DBS със своите 1.6 милиарда и чак на трето място се позиционира BMW M4 с 1.3 милиарда гледания.