ФАКТИ.БГ
  • alpina-
  • bmw-
  • електрически автомобили

Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили

Пробегът е най-голямото предизвикателство за по-голямата част от хората

Публикувана: 27 Юли, 2021 13:18
19 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5481
Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили - 1
Снимки: Alpina
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 18 гласа.

Тунинг компанията Alpina е добре позната с преработките на всякакви модели BMW-та през годините, а след представянето на няколко електрически автомобили от германската марка, очаквано е и тунинг студиото да се заеме с тях.

Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили

Въпреки, че това най-вероятно ще се случи и в близко бъдеще да видим първата електрическа Alpina, то клиентите на фирмата не се интересуват особено от колите на ток. В интервю пред Bimmer Today, изпълнителният директор на Alpina споменава, че проучване сред клиентите показва, че електромобилите не биха били избор за по-голямата част от тях при бъдеща покупка.

Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили

Повечето от тях държат на голям пробег, бързо ускорение и шофиране с висока скорост, особено в Германия, където част от пътищата не разполагат с ограничение на скоростта. Повечето собственици на Alpina шофират колите си всекидневно и пробег от 30 хиляди до 50 хиляди километра годишно е съвсем нормален за тях. От Alpina дори добавят, че електрически автомобил с характеристики като този на някои от V8 моделите им би имал пробег от максимум 200 километра.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 18 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
механик
1 Отговор
На ток, само инвалидни колички.

Коментиран от #2


Оценка:
-11 +33

Може
2 Отговор

До коментар #1 от "механик":


И Тесла!

Коментиран от #3


Оценка:
-15 +11

пешо
3 Отговор

До коментар #2 от "Може":


което е същото.

Коментиран от #4, #16


Оценка:
-6 +18

Добре
4 Отговор

До коментар #3 от "пешо":


Щом е същото, аз избирам Тесла ти вземи инвалидната количка!

Оценка:
-18 +14

Емил
5 Отговор
Ново вино в стари мехове не се налива! Най-големият проблем на богатите - тотално вкаменени! Преди 12 години обявиха Тесла за фикция, а Мъск за мошеник. Сега се чудят как да купуват акции! След 20 години никой няма да купува ДВГ.

Коментиран от #17


Оценка:
-25 +10

DA BE DA
6 Отговор
ДВГ ИЗЧЕЗВА ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ОЩЕ 20-30Г. Alpina ЩЕ СИ СМЕНИ МНЕНИЕТО.

Оценка:
-18 +10

Емил
7 Отговор
И защо да се интересуваш от тунинг на Тесла!? Какво ще ти добавят - изпускателна система "Акрапович", двойно турбо или чип тунинг?

Коментиран от #9, #11


Оценка:
-4 +13

Емил
8 Отговор
Изкуството на изографисаните каручки изчезва!

Оценка:
-8 +6

Има има
9 Отговор

До коментар #7 от "Емил":


Окачване. Екстериор, интериор, спирачки,джанти с гуми и т. н.

Оценка:
-3 +6

Turbo
10 Отговор
Хората се интересуват колко е пробега.И карат от 30 до 50 х.км. годишно хахахахаха тесльо отидоха ти статистиките

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +12

Lpg
11 Отговор

До коментар #7 от "Емил":


Газово например 😀, или железни джанти, DVD, микровълнова...

Оценка:
-1 +2

3-Фазния
12 Отговор
Говорете си за беемвета и оставете ракетата-носител. Plaid пръсна сфuнkтерuтe на автомобилния свят и всички сега си ходят на шпагат. Това е колата която къса от раз и двата вала на дино-стендовете при старт с launch control. 20 000 оборота, 1000 коня от 130 до 320, 4 секунди от 100 до 200. Това не са коли, това са балистични ракети. За 1600 км ръчки - среден разход под 25 кВтч/100 или общо 500 км с един заряд на цена 14 лв. в XXI век е така


Оценка:
-14 +4

Пак не можеш да смяташ
13 Отговор

До коментар #10 от "Turbo":


Много ясно, че ако средния пробег е 13000 км, то ако има такива които повечето карат градско и минават 10-15 километра дневно и правят по 5000 км годишно, значи има и такива които правят по 30 или 50 хиляди километра, а и такива като дизела които правят по сто хиляди километра годишно. Прекалено близко до ума е, че ако си си купил магистрален автомобил, ще въртиш по много километри годишно.

И ако се върнем на сметките, ако наистина както пише в статията тези автомобили се карат ежедневно и изминават реални 200 км с едно зареждане, само от зареждането в контакта ще могат да минават по 70 хиляди километра годишно, което е два пъти повече от 30 хиляди.

Онзи германски граф как изминава по 5-600 км средно на ден и вече гони милион изминати мили, защото милион километра още миналата година? Значи става и опорната ти точка, както и тази на Алпина се оттече в канала!

30000 км при ежедневно каране са по-малко от 100 километра на ден.

Коментиран от #14


Оценка:
-6 +3

Turbo
14 Отговор

До коментар #13 от "Пак не можеш да смяташ":


Ти можеш ли да четеш хахаха клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили хахахахаха дали клиентите на останалите марки автомобили се интересуват от електрически автомобили хахахахаха май не

Оценка:
-1 +9

Ввв
15 Отговор
Нормално,клиентите ви търсят истински коли,не сешоари!!!

Оценка:
-2 +9

Ами Тесла
16 Отговор

До коментар #3 от "пешо":


се очертава, като инвалидна количка за хора със сериозно увреден мозък.

Оценка:
-2 +7

Ако преди 12
17 Отговор

До коментар #5 от "Емил":


години са обявили Мъск за мошеник, трябва да им се признае,че са били прави на 100 %.

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +9

А сега
18 Отговор

До коментар #17 от "Ако преди 12":


Илон Мъск мошеник ли е още, като преди 12 години?

Тесла пак ли ще фалира? Кога?

Оценка:
-3 +4

кой ти кара
19 Отговор
на ток бе братче

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Познайте колата по нейния профил

Елементарен на пръв поглед тест - трябва да познаете каква е колата от снимката по част от нейния профил. Изглежда, че няма да е трудно? Нека обаче ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ивайло Калфин
Така евродепутатът от левицата Ивайло Калфин отговори пред "Тази сутрин" по bTV на упреците на лидера на БСП Сергей Станишев, че е напуснал мача в 90-ата минута.
Мачът свърши и започна нов!"

Още бисери
ТОП 5