Отидете към основна версия

9 612 13

Ето го евтиния кросоувър на Citroen

  • citroen-
  • c3

Френската марка възнамерява да пусне цяла линия бюджетни модели за пазарите в развиващите се страни

Снимки: Citroen

Както по-рано днес ви информирахме, Citroen подсказа за дебюта на нов модел, носещ моделния индекс C3 за пазарите в Южна Америка и Индия. Ето, че френската компания не се забави много и представи обновения C3 в пълния му блясък преди броени минути.

Моделът, който на пръв поглед прилича на станалите така модерни кросоувъри, всъщност е „модерен хечбек“ или поне така от френската марка го описват. Новият C3 е с дължина от почти 4 метра и междуосие от 2.54 метра, идентично с това при европейския модел. Използва платформата PF1 на PSA и до голяма степен споделя дизайнерските си черти с останалите модели на френския производител. По информация на бразилското падразделение на Motor1, което се позовава на източник от концерна Stellantis, моделът ще се появи при местните дилъри през април 2022 година

Светлините в предната част са идентични с тези при C4, като споделят същата двойна конфигурация и дневни светлини със специфична форма. Калниците и броните са с добавени пластмасови защити, които още повече засилват усещането за SUV. Клиренсът също е по-голям от този при европейската версия и отбелязва точно 180мм.

Интериорът е с разчупена визия, благодарение на различните цветови комбинации и форми, а в средата виждаме 10-инчов дисплей на инфотеймънт системата с всички модерни технологии, докато пред водача стои по-малък екран, показващ скоростта, оборотите и друга важна информация.

По предварителни данни иновацията ще сподели компонентите и силовите агрегати с Peugeot 208, включително и 1.6-литровия четирицилиндров двигател със 118 конски сили. Трансмисиите ще са петстепенна ръчна или шестстепенна автоматична. За по-скъпите версии те ще предлагат турбо-трицилиндров мотор с обем 1.0 и мощност 120 сили. Гамата ще включва и 1,2-литров двигател със 130 конски сили. Възможна е и напълно електрическа версия. От компанията поясняват, че окачването е адаптирано към пътните условия на всеки един от пазарите, а радиусът на завиване е едва 10 метра.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 19 гласа.

Свързани новини