След като преди няколко месеца от Citroen представиха обновеното C4, което коренно се различава от предходното поколение, то днес френската компания показа и новото поколение на C5, което също доста се различава от предшествениците си.
Като за начало можем да видим предница, идентична с тази при новото C4 и останалите обновени модели на „борчетата“, като отличаващи са фаровете, разделени на две секции и LED дневните светлини със специфична форма.
Подобни промени виждаме и при задницата, където отново наблюдаваме подобен дизайн на светлините и интересно решение при багажника. Именно тук идва и една от най-големите промени при C5Х, която го описва като 3 в 1.
В страничната линия можем да определим новото C5Х като седан, но поглеждайки в задницата то високата линия на тавана доста напомня при тази на комби моделите, но пък издълженият заден капак отново ни връща към сегмента на седаните. Ако това пък не е достатъчно объркващо, моделът предлага по-висок клиренс и декоративни пластмаси при броните, калниците и праговете при които се долавя и лека SUV нотка.
Размерите на новото C5Х са по-малки от тези на немските му конкуренти в лицето на A6, E-Klasse и 5-Series, като дължината на френското возило достига 4.8 метра, а ширината 1.86 метра. Височината е 1.48 метра, а обемът на багажника достига 1640 литра при сгънати седалки и 545 литра при стандартната конфигурация.
Интериорът също е подобен на този при последните модели на Citroen, можем да отличим 12-инчов дисплей на инфотеймънт системата в средната част, физически контроли на климатика, екран пред водача и хед-ъп дисплей с виртуална реалност, който е една от интересните новости при френския производител.
От компанията споменават, че новото C5Х ще се предлага с редица различни задвижвания, като в прессъобщението е акцентирано върху хибидния модел, който предлага 1.6-литров бензинов двигател, който заедно с електромотор, генерира сумарна мощност от 225 конски сили, а батерия ще осигурява около 50 км пробег с едно зареждане.
Стандартно при хибрида и опционално при останалите версии ще може да се поръча адаптивно окачване, което ще разполага с три различни настройки, които според Citroen ще осигуряват меко возене когато е нужно и прецизно, и динамично управление в останалите случаи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пежо 308 2011
15:08 12.04.2021
2 Вальоо
Коментиран от #5
15:11 12.04.2021
3 така така
15:14 12.04.2021
4 onq s konq
15:21 12.04.2021
5 Jack Bauer
До коментар #2 от "Вальоо":
...Cтaндaртнo при хибридa и oпциoнaлнo при ocтaнaлитe вeрcии щe мoжe дa ce пoръчa aдaптивнo oкaчвaнe, кoeтo щe рaзпoлaгa c три рaзлични нacтрoйки, кoитo cпoрeд Сitrоеn щe ocигурявaт мeкo вoзeнe кoгaтo e нужнo и прeцизнo, и динaмичнo упрaвлeниe в ocтaнaлитe cлучaи...И аз съм на твоето мнение, но да беше прочел статията до край. Може да не са сфери, но си мисля че няма да е по-лошо от старата им система HydroActive.
Коментиран от #6
15:31 12.04.2021
6 Вальоо
До коментар #5 от "Jack Bauer":
Това адаптивно окачване дето го 'хвалят' са просто едни амортисьори с възглавници който да омекотяват ударите при неравности. Нищо ново и иновативно. А комфорта изобщо няма да може да се доближи до този на Хидроактива. Отделно че не получаваш предимствата на сферите. И за финал, няма да са с толкова дълъг живот,а цената им със сигурност ще е по-скъпа от тази на една сфера.15:34 12.04.2021
7 Случаен
15:45 12.04.2021
8 Фак ми
Коментиран от #9, #11, #18
15:57 12.04.2021
9 Чичо
До коментар #8 от "Фак ми":
Ти си бил голям шегаджия,я кажи още нещо забавно,да се посмеем тука всички. Ама да е нещо ново и оригинално,не изтърканоКоментиран от #23
16:01 12.04.2021
10 Госあ
16:11 12.04.2021
11 Глупе
До коментар #8 от "Фак ми":
А немска направо бягай далеч та дори да е любовКоментиран от #14
16:15 12.04.2021
12 вес
Коментиран от #16, #26
16:36 12.04.2021
13 йдбхафг
Ганев, "борчетата" са шеврони. Борчета са само в главите на други Ганьовци.'
На външен вид ми харесва повече от ДС7. Дано са запазили двулитровия дизел в гамата двигатели.
16:48 12.04.2021
14 Komapak
До коментар #11 от "Глупе":
ЩО бе? Много хубава реклама имат😁17:11 12.04.2021
15 Фен на Сектанта
17:20 12.04.2021
16 Язе
До коментар #12 от "вес":
Грешиш.Миналата година С3 беше най-продаван малък автомобил а сега Пежо е с най-много продажби като цяло в Европа.18:35 12.04.2021
17 Язе
Коментиран от #19, #32, #36
18:38 12.04.2021
18 Фак ю
До коментар #8 от "Фак ми":
Добре, че франсетата много не се допитват до Ганьо какво иска.19:40 12.04.2021
19 Тизе
До коментар #17 от "Язе":
С5 винаги е бил класа над А6 и БМВ 5.Единствено са с по-слаби двигатели, но за гонки си има други коли, това е клас за комфортно возене, не за селски джигити.
Коментиран от #29, #37, #39
19:49 12.04.2021
20 Рено ентусиаст
23:03 12.04.2021
21 Дачия фен
07:38 13.04.2021
22 До борчетата ...
Коментиран от #24, #25
08:31 13.04.2021
23 До чичо скрудж
До коментар #9 от "Чичо":
Смешки ако искаш има вестник" стършел" от твойто време! После можеш и за друго да го ползваш!За косопад натриваш скалпа с вестник! Аз толкова години се бърша отзад, що косми имам...08:59 13.04.2021
24 КонТрол
До коментар #22 от "До борчетата ...":
Да бе то и Мазерати така не го карат...10:00 13.04.2021
25 Хо хо хо
До коментар #22 от "До борчетата ...":
Ти не ги мисли.Ситроен са най продаваната кола в Бг не е нужно да ходиш до америка излез навън и ги виж.Коментиран от #27
10:27 13.04.2021
26 Да да ама не
До коментар #12 от "вес":
Този пазар, дето го дрънкаш, нищо не определя. И това е от доста време насам. Единствено и само налага. Корпоративни, капиталистически интереси.11:07 13.04.2021
27 Не мерси
До коментар #25 от "Хо хо хо":
Най продавани друг път! То и дачията я продават много е и? То и велосипеди и тротинетки се продават с хиляди по твойта логика.Коментиран от #28
14:18 13.04.2021
28 Вальоо
До коментар #27 от "Не мерси":
Еми да,продават се,и какво от това? Хората гледат да купят най-доброто за най-ниска цена. Като ти предложат добра конфигурация на сгодни пари,купуваш! VW или бендве кога ще ми предложат читава кола с екстри под 30 хил лева? Освен ако не е употребявана и върната от лизинг-Никогиш.Коментиран от #30
14:31 13.04.2021
29 Язе
До коментар #19 от "Тизе":
Бъркаш се.В класа на А6,БМВ 5 е Ситроен Ц6.Ц5 е позициониран в по-ниския клас.Какво обаче предлага за парите си е друга тема.Това което го има в него при другите го получаваш срещу една "скромна"сума.За возия....нямат шансКоментиран от #31
20:07 13.04.2021
30 Дечкоооо
До коментар #28 от "Вальоо":
Няма такова нещо най-добро за най-ниска цена!!! Има пластмасови щайги с двигател на сешоар,за две чанти пари, и обезценка на полвина за първата година..21:41 13.04.2021
31 Тизе
До коментар #29 от "Язе":
Епа ти се бъркаш.С6 е в класа на БМВ7, Ауди А8.
Сигурно ги сравняваш по цените им, така да ги бъркаш, аз ги сравнявам по размерите.
Коментиран от #34
07:36 14.04.2021
32 10 години ли
До коментар #17 от "Язе":
Щом можеш да си позволиш само нещо над 10 години, по-добре ни спести ЕКСПЕРТНОТО си мнение.Коментиран от #33
13:55 14.04.2021
33 Язе
До коментар #32 от "10 години ли":
Как разбра,че мога да си го позволя след 10 год?Казах,че ще го гледам след толкова защото сегашната ми кола е достатъчно нова за да я сменявам.Мога и нова от магазина да си взема но не ми е нужна.09:19 15.04.2021
34 Моето обективно мнение
До коментар #31 от "Тизе":
Не знам но Ц5 е класа на Умрелия пасат по големина. Тоест по-голям от бмв3, ауди4 и бенц Ц класа, и по-малък от бмв5, алди6 и мерц Е класаКоментиран от #35
12:26 15.04.2021
35 Тизе, обективни данни
До коментар #34 от "Моето обективно мнение":
Умряло БМВ 5, 2013-2016:Дължина 4907 мм Широчина 1860 мм
Умрял Пасат:
Дължина 4777 мм; Широчина 1832 мм
С5:
Дължина 4779 мм Широчина 1860 мм
Умряло БМВ 3:
Дължина 4633 мм ; Широчина 1811 ММ.
Т.е. С5 е по дълъг и доста по-широк от умрелите БМВ3 и Пасата, широко колкото БМВ 5, по-късо от БМВ, щото не се изхвърля с грандомански коне и няма нужда от толкова дълъг преден капак.
А един умрял Cadillac Brougham от 1990 г. ги слага в малкото джобче всичките:
Дължина 5615 мм, Широчина 1940 мм
19:26 15.04.2021
36 Maksi
До коментар #17 от "Язе":
Аз, като бивш собственик и дори вманиачен и интересуващ се Ситроен фен, мога да кажа обаче обективно - Ситроен С5 е в сегмент D по европейската категоризация, там са C-Klasse, A4, 3-serries, единствено С6 е в по-високия сегмент E на Е-Klasse 5-цата и А6, и дори и тя не е от класа на S-Klasse, нищо, че президента на Франция се возеше дълго време в такава.11:36 19.04.2021
37 Макси
До коментар #19 от "Тизе":
Aз, кaтo бивш coбcтвeник и дoри вмaниaчeн и интeрecувaщ ce Cитрoeн фeн, мoгa дa кaжa oбaчe oбeктивнo - Cитрoeн C5 e в ceгмeнт D пo eврoпeйcкaтa кaтeгoризaция, тaм ca С-Klаssе, А4, 3-sеrriеs, eдинcтвeнo C6 e в пo-виcoкия ceгмeнт Е нa E-Klаssе 5-цaтa и A6, и дoри и тя нe e oт клaca нa S-Klаssе, нищo, чe прeзидeнтa нa Фрaнция ce вoзeшe дългo врeмe в тaкaвa.Коментиран от #38
11:40 19.04.2021
38 Симон
До коментар #37 от "Макси":
Абе да бе, ама това делене на Д сегмент е малко хлъзгаво. Определението за сегмента е "голяма семейна кола". Вътре пряко поставят БМВ 3, Ауди 4, Пасат, Шкода Суперб, Ситроен Ц5 и прочие, да не ги изброявам. Та за какви параметри да се хванем. Шкодата е поне обемна колкото С класата. На задните седалки може да се изпъне и мъж 2 и 20. Пасата и Ситроена да ги сравнаваме с 3ката на БМВ е смешно. Първите 2 са доста по-големи и луксозни. В 3ката 4 човека няма как да се съберат комфортно, пък и с багаж е абсурд. Така, че остави го Д сегмента. Някаква недомислица е като предния стандарт за консумация на гориво. Пишат го 5.5 литра, а като го взема под 8 няма сваляне.10:45 13.09.2021
39 Въпрос
До коментар #19 от "Тизе":
Да, наистина ако говорим за съотношение цена - екстри ,Ситроен превъзхожда ценово доста Ауди и БМВ. Но я кажи нещо за хартиените ламарини. По отношение на сигурност при катастрофа,френските коли изостават значително от немските ,които има здрави ламарини.23:51 04.01.2022