Китайският портал Autohome.com.cn сподели снимки и спецификации на 2024 Peugeot 508 L. Оказа се, че пътническият флагман на френската марка е загубил базовия си двигател 1.6, придобил е ново лице с безрамкова радиаторна решетка и матрични фарове, както и невиждани досега опции и декорации в салона. Официалното представяне с нива на оборудване и цени ще се състои в средата на август.
Китайският Peugeot 508 L се различава от европейската версия по своя тип каросерия. В Поднебесната държава лифтбекът беше превърнат в седан с по-голяма височина с 55 милиметра и с разтегнато с 58 милиметра междуосие. Отвън автомобилът с четири врати се разпознава най-лесно по сложна вложка в задните колони. Рестайлингът на удължената версия е извършен по европейската програма на марката.
Основните разлики от френските автомобили са дизайнът на задната част, огледалата за обратно виждане, наличието на по-различен селектор на трансмисията и дефорсиран двигател. Седанът от Dongfeng-Peugeot също получава матрични LED фарове с характерните за новите модели „зъби“, аеродинамични джанти, а мощността на безжичното зареждане беше увеличена от 5 на 15 вата.
След рестайлинга Peugeot 508 L ще се предлага с един-единствен 1.8-литров двигател (211 конски сили, 300 Нм) и осемстепенна автоматична трансмисия. В Европа има цяла плеяда plug-in хибриди, дизелова версия и дори комби, но Китай няма да има всичко това. Сега "петстотин и осмицата" с двигател 1.8 има само три конфигурации, като разширяването на линията е малко вероятно.
Цените все още не са обявени, но миделът преди обновяването на Peugeot 508 L струва от 190 до 225 хиляди юана (еквивалента на 24 000 - 28 500 евро). Продажбите на китайския седан ще започнат през есента, тоест забавянето спрямо "глобалната" версия ще бъде около три месеца.