Дългоочакваната серийна версия на концептуалния Toyota IMV 0 беше представена в Тайланд, като прие името Hilux Champ. Евтиният пикап запазва стила и характера на концепта, като може да се похвали с ниска начална цена, три варианта на задвижване и възможности за персонализация на вторичния пазар.
Отвън Hilux Champ изглежда идентично с концепта IMV 0. Голямата доза пластмасова облицовка на вдъхновената от Land Cruiser лицева част, плоското предно стъкло, черните стоманени джанти и халогенните фарове, подсказват за бюджетната ориентация на модела.
Hilux Champ с тайландска спецификация се предлага във варианти с къса и дълга база, с падащо странично легло или с равна товарна част. Дължината на най-късия модел е 4970 мм, а дългият вариант се простира до 5300 мм.
Toyota Hilux Champ е базиран на опростена версия на архитектурата IMV, която е разработена в Тайланд и е в основата на Hilux. Пикапът с тайландска спецификация ще се предлага с три варианта на задвижване - 2,0-литров бензинов двигател (1TR-FE), 2,7-литров бензинов двигател (2TR-FE) и 2,4-литров турбодизел (2GD-FTV).
Базовият 2.0-литров бензинов двигател развива 137 к.с. и 183 Нм въртящ момент. По-мощният 2,7-литров бензинов двигател генерира 164 к.с. и 245 Нм въртящ момент. И накрая 2,4-литров турбодизел е с мощност 148 к.с. и 343 Нм, което позволява товароносимост от 1 тон, съответстваща на Hilux.
Базовият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия, докато другите два варианта се предлагат с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Във всички случаи мощността се предава към задния мост.