Дългоочакваната серийна версия на концептуалния Toyota IMV 0 беше представена в Тайланд, като прие името Hilux Champ. Евтиният пикап запазва стила и характера на концепта, като може да се похвали с ниска начална цена, три варианта на задвижване и възможности за персонализация на вторичния пазар.
Отвън Hilux Champ изглежда идентично с концепта IMV 0. Голямата доза пластмасова облицовка на вдъхновената от Land Cruiser лицева част, плоското предно стъкло, черните стоманени джанти и халогенните фарове, подсказват за бюджетната ориентация на модела.
Hilux Champ с тайландска спецификация се предлага във варианти с къса и дълга база, с падащо странично легло или с равна товарна част. Дължината на най-късия модел е 4970 мм, а дългият вариант се простира до 5300 мм.
Toyota Hilux Champ е базиран на опростена версия на архитектурата IMV, която е разработена в Тайланд и е в основата на Hilux. Пикапът с тайландска спецификация ще се предлага с три варианта на задвижване - 2,0-литров бензинов двигател (1TR-FE), 2,7-литров бензинов двигател (2TR-FE) и 2,4-литров турбодизел (2GD-FTV).
Базовият 2.0-литров бензинов двигател развива 137 к.с. и 183 Нм въртящ момент. По-мощният 2,7-литров бензинов двигател генерира 164 к.с. и 245 Нм въртящ момент. И накрая 2,4-литров турбодизел е с мощност 148 к.с. и 343 Нм, което позволява товароносимост от 1 тон, съответстваща на Hilux.
Базовият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия, докато другите два варианта се предлагат с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Във всички случаи мощността се предава към задния мост.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Драке
Коментиран от #12
16:42 27.11.2023
2 авто фен
Коментиран от #3, #16
06:49 28.11.2023
3 ТЕЛБИЗОВ
До коментар #2 от "авто фен":
Това е бюджетно камионче за пазарите и плантациите в Азия. Не е необходимо да е скъпо и с дизайн на Ферари. Работен добитък за дребния бизнес и производство в развиващите се пазари. Ако беше пътувал по Азия щеше да знаеш че точно този вид МПС ще се продава в милиони бройки.Коментиран от #5
08:40 28.11.2023
4 Селянин
08:47 28.11.2023
5 Градски
До коментар #3 от "ТЕЛБИЗОВ":
Е, той човекът вериятно е прогресивен градски либерал, къде го търсиш ти да оценява функционалност, а не естетика, на селскостопанска техника? Няма ли поне 15-инчов дисплей с Карплей свързаност и червени/сини светлини в корите на вратите изобщо не му го хвали.09:38 28.11.2023
6 Хонда фен
Ако можеше да се продава у нас, щеше да почва от 47-48хил лв.
13:18 28.11.2023
7 Мдаааа
Коментиран от #11
14:48 28.11.2023
8 ЧЧуде
15:31 28.11.2023
9 Дзверо
19:03 28.11.2023
10 иво
19:32 28.11.2023
11 брокер
До коментар #7 от "Мдаааа":
$4000 е транспортът до тук. Следва мито, екотакса, хомологация, печалба за дилъра, ДДС и заповядай да си го купиш.20:21 28.11.2023
12 Механик
До коментар #1 от "Драке":
Дачия нямат автомобил на рама.20:23 28.11.2023
13 Автомобил от същия клас
20:28 28.11.2023
14 ДИНОЗАВЪР КАРАБАДЖАКОВ
00:03 29.11.2023
15 Пръчка
07:31 29.11.2023
16 БАЙО
До коментар #2 от "авто фен":
И що ти е дизайн за товарен пика? Да му се кефят кравите от обора или бабите на пазара?Кат искаш красив дизайн си купи нещо за фукане, това е за РАБОТА, аннадън му.10:56 30.11.2023