27 Ноември, 2023 16:30 15 942 16

Toyota пусна сериен пикап за 23 хил. лева

  • toyota-
  • hilux-
  • hilux champ-
  • пикап

Евтиният Hilux Champ следва концепта IMV 0

Toyota пусна сериен пикап за 23 хил. лева - 1

Дългоочакваната серийна версия на концептуалния Toyota IMV 0 беше представена в Тайланд, като прие името Hilux Champ. Евтиният пикап запазва стила и характера на концепта, като може да се похвали с ниска начална цена, три варианта на задвижване и възможности за персонализация на вторичния пазар.

Отвън Hilux Champ изглежда идентично с концепта IMV 0. Голямата доза пластмасова облицовка на вдъхновената от Land Cruiser лицева част, плоското предно стъкло, черните стоманени джанти и халогенните фарове, подсказват за бюджетната ориентация на модела.

Hilux Champ с тайландска спецификация се предлага във варианти с къса и дълга база, с падащо странично легло или с равна товарна част. Дължината на най-късия модел е 4970 мм, а дългият вариант се простира до 5300 мм.

Toyota Hilux Champ е базиран на опростена версия на архитектурата IMV, която е разработена в Тайланд и е в основата на Hilux. Пикапът с тайландска спецификация ще се предлага с три варианта на задвижване - 2,0-литров бензинов двигател (1TR-FE), 2,7-литров бензинов двигател (2TR-FE) и 2,4-литров турбодизел (2GD-FTV).

Базовият 2.0-литров бензинов двигател развива 137 к.с. и 183 Нм въртящ момент. По-мощният 2,7-литров бензинов двигател генерира 164 к.с. и 245 Нм въртящ момент. И накрая 2,4-литров турбодизел е с мощност 148 к.с. и 343 Нм, което позволява товароносимост от 1 тон, съответстваща на Hilux.

Базовият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия, докато другите два варианта се предлагат с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Във всички случаи мощността се предава към задния мост.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Драке

    17 10 Отговор
    Отдавна Дакия можеха да направят същото

    Коментиран от #12

  • 2 авто фен

    5 41 Отговор
    Мега Мега Мега грозна! Дизайнерите,ако изобщо е имало такива трябва да бъдат застреляни на минутата! Никога не съм виждал по-грозна Тойота и по-грозна кола дори. Ка е възможно тоя боклук да се продава дори.

    Коментиран от #3, #16

  • 3 ТЕЛБИЗОВ

    58 0 Отговор

    До коментар #2 от "авто фен":

    Това е бюджетно камионче за пазарите и плантациите в Азия. Не е необходимо да е скъпо и с дизайн на Ферари. Работен добитък за дребния бизнес и производство в развиващите се пазари. Ако беше пътувал по Азия щеше да знаеш че точно този вид МПС ще се продава в милиони бройки.

    Коментиран от #5

  • 4 Селянин

    42 1 Отговор
    Жалко, че няма как да се продава в Европа, заради всичките куци изсквания на съюза.
  • 5 Градски

    30 0 Отговор

    До коментар #3 от "ТЕЛБИЗОВ":

    Е, той човекът вериятно е прогресивен градски либерал, къде го търсиш ти да оценява функционалност, а не естетика, на селскостопанска техника? Няма ли поне 15-инчов дисплей с Карплей свързаност и червени/сини светлини в корите на вратите изобщо не му го хвали.
  • 6 Хонда фен

    26 0 Отговор
    Супер е за каквото е направен.
    Ако можеше да се продава у нас, щеше да почва от 47-48хил лв.
  • 7 Мдаааа

    40 0 Отговор
    За 23 бона бая народ ще си го купи! Грозен, негрозен, тойота си е! А и няма да сваляш мацки с него, а ще бачкаш. Но тук няма да видим такова ефтино нещо!

    Коментиран от #11

  • 8 ЧЧуде

    33 1 Отговор
    Изглежда като чудесна работна машина, браво на Тойота!
  • 9 Дзверо

    0 7 Отговор
    И как точно решихте че това на снимките е пикап!?
  • 10 иво

    2 16 Отговор
    Разбирам ,че трябва да е евтин лесно поддържане и евтини резервни части но не разбирам Защо е толкова грозна ? Сам сделал с топор с брадва .Не съм очаквал от Тоyota толкова грозна кола как са могли да я направят не вярвам друга по грозна кола да има.
  • 11 брокер

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "Мдаааа":

    $4000 е транспортът до тук. Следва мито, екотакса, хомологация, печалба за дилъра, ДДС и заповядай да си го купиш.
  • 12 Механик

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "Драке":

    Дачия нямат автомобил на рама.
  • 13 Автомобил от същия клас

    4 0 Отговор
    Газела NN Chassis Cab 2.8 Cummins 171HP – Blue 51 967 лв. без ДДС
  • 14 ДИНОЗАВЪР КАРАБАДЖАКОВ

    0 1 Отговор
    .....КОЛКО МЕСТЕН Е,МНОГО Е ВАЖНО.АКО Е 3 Е РАБОТЕН,А НЕ ПЪТНИЧЕСКИ.ДАЧИЯ ИМАХА ПОДОБНИ-З МЕСТНИ...
  • 15 Пръчка

    2 3 Отговор
    Прилича на нещо сделано от индийски инжелер. Няма как да е 23 - само двг и скоростите са толкова.
  • 16 БАЙО

    10 0 Отговор

    До коментар #2 от "авто фен":

    И що ти е дизайн за товарен пика? Да му се кефят кравите от обора или бабите на пазара?Кат искаш красив дизайн си купи нещо за фукане, това е за РАБОТА, аннадън му.