Отидете към основна версия

1 767 1

Три екрана и добавена реалност: Porsche показа и интериора на новия Macan

  • porsche-
  • macan

Електрическото Porsche Macan ще има един от най-големите хед-ъп дисплеи в света

Porsche показа как работи проекцията в новия електрически Macan. Компанията публикува серия от снимки на интериора на електрическия кросоувър. Тук можете да видите архитектурата на предния панел с три екрана и как работи проекцията с добавена реалност. Porsche казва, че head-up дисплеят в новия Macan е един от най-големите налични. Изображението обхваща пространството десет метра напред и 2,2 метра встрани.

Предният панел на Macan има три екрана: 12,6-инчов цифров инструментален панел, централен 10,9-инчов сензорен екран и още един допълнителен дисплей пред пътника отпред със същия размер - той може да показва видеоклипове, например от YouTube. Можете да изтеглите приложението през Porsche App Center, който освен YouTube разполага със Spotify, WebEx (видеоконферентна връзка), карти и различни игри.

Противно на общата тенденция, Porsche не са изоставили физическите бутони и превключватели, има доста от тях в интериора на Macan. На централната конзола можете да видите комбиниран контролен блок за температура, отопление на седалките и вентилация. Но както вече споменахме основната характеристика на електрическия Macan е проекцията с добавена реалност, която показва съвети за водача на предното стъкло. Официалните снимки показват навигационни стрелки и графики на системата за контрол на лентата.

Електрическото Porsche Macan ще излезе на пазара в началото на 2024 г. Вече е известно, че кросоувърът ще бъде базиран на платформата PPE (Premium Platform Electric), ще получи няколко силови тракта за избор, а батерията във всички случаи ще има капацитет от 100 киловатчаса. Електрическата система на Macan е 800-волтова, което ще позволява зареждане с постоянен ток с мощност до 350 киловата.

Според неофициална информация, електрическият Macan ще споделя компоненти и агрегати с Taycan: два електрически мотора ще бъдат монтирани на предния и задния мост и общо ще произвеждат 612 конски сили и 1000 Нм въртящ момент. Освен това единият от електродвигателите е изместен възможно най-назад за по-добро разпределение на теглото – теглото ще се разпределя в съотношение 48:52 срещу 49:51 при Taycan.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 7 гласа.

Свързани новини