Ferrari завърши 2023 г. с високи резултати, като постигна 13 663 продажби, което представлява леко увеличение с 442 броя спрямо 2022-ра. Говори се, че марката обмисля "магическа граница" от 15 000 автомобила годишно като максимум, подчертавайки фокуса върху ексклузивността пред масовото производство. Главният изпълнителен директор Бенедето Виня изтъкна значимите етапи, постигнати през 2023 г., като нетната печалба за първи път надхвърли 1 млрд. Евро.
Макар че цялостното представяне беше звездно, две области отбелязаха спад: продажбите намодели с ДВГ (-18%), главно поради намалените доставки за Maserati и продажбите в континентален Китай, Хонконг и Тайван, които спаднаха с 4% до 1490 единици.
Увеличението на доставките се дължи на модели като Purosangue, който набра скорост през втората половина на годината, и сериите 296 и SF90. Въвеждането на модела Roma Spider през четвъртото тримесечие също допринесе за положителната тенденция. Продуктовото портфолио за 2023 г. включваше единадесет модела с двигатели с вътрешно горене и четири хибридни модела, които съставляваха съответно 56% и 44% от общите доставки. Ferrari остава оптимистично настроена относно бъдещите си перспективи, като изразява увереност в постигането на горната граница на целите за 2026 г.