След като прекрати производството на моделите Charger и Challenger, Dodge претърпява сериозна трансформация, като се фокусира върху кросоувърите. Очаква се обаче тази промяна да бъде краткотрайна. Според доклади на Automotive News, Dodge ще представи Charger Daytona на 5 март, отбелязвайки значително завръщане в сегмента на мускулестите автомобили. Съобщението е направено от Мат Макалеър от Dodge по време на J.D. Power Auto Summit.
Описван като "следващото поколение мускул" от старши вицепрезидента на Dodge по продажбите и маркетинга, Charger Daytona има за цел да вдигне летвата за ефективност. Твърди се, че серийният модел ще прилича много на концепцията от 2022 г., като тийзър снимките вече загатват за познатия външен вид на мускулестия автомобил. Забележителните промени включват модифицирани брони, по-големи огледала, преработени фарове, нови дръжки на вратите и други.
По време на представянето на концепта главният изпълнителен директор на Dodge Тим Кунискис разкри плановете за серийния електромобил, който ще разполага с три нива на мощност. Твърди се, че ще надмине производителността на Hellcat, електромобилът ще включва стандартна система за задвижване на всички колела, за да подобри както производителността, така и възможностите за движение при всякакви метеорологични условия.
Въпреки че първоначално концепцията е била само електрическа, слуховете сочат, че серийният модел може да предложи 3,0-литров редови шестцилиндров двигател Hurricane с две турбини и мощност от 420 к.с. до 540 к.с., както е при Ram 1500 от 2025 г. Dodge все още не е потвърдил тези подробности, но разкри, че Charger Daytona ще използва платформа STLA Large, подчертавайки електрическата си насоченост. Stellantis, компанията майка, уверява, че тази платформа може да побере хибридни задвижващи системи и такива с вътрешно горене, без да се компрометира производителността.