След официалното стартиране на продажбите през ноември 2023 г. Cybertruck на Tesla вече е на път към американските клиенти, но някои купувачи изразиха загриженост за появата на ръжда по каросерията от неръждаема стомана на техните чисто нови автомобили.
Няколко публикации в социалните медии изобразяват току-що доставени Cybertrucks с видими признаци на ръжда, което предизвиква дискусии сред собствениците и ентусиастите. Въпреки това инженерът на Tesla Cybertruck Уес Морил отговори на тези опасения, заявявайки в X, че неръждаемата стомана на Cybertruck е податлива на реакция със свободно желязо, което води до появата на повърхностна ръжда. Морил подчертава, че тази ръжда е само повърхностно замърсяване и може лесно да бъде почистена. Освен това той твърди, че неръждаемата стомана на Tesla показва по-висока устойчивост на ръжда в сравнение дори с неръждаемата стомана 316L за морски цели. Главният изпълнителен директор на Tesla, Елон Мъск, изглежда подкрепи обяснението на Морил, като отговори "Да" на първоначалната публикация в X.
Пътуването на Cybertruck до пазара беше белязано от продължителен период на бременност след първоначалното му разкриване през 2019 г. Наличен в различни конфигурации, моделът със задвижване на всички колела започва от 79 990 долара, а цената на върховата версия Cyberbeast е от 99 990 долара. Базовият вариант със задвижване на задните колела е планиран да се появи през 2025 г. с начална цена от 60 990 долара. Тези модели предлагат различни възможности за пробег, като версията със задвижване на задните колела осигурява пробег от 402 километра, вариантът със задвижване на всички колела достига до 563 километра, а Cyberbeast предлага пробег от 515 километра.