След официалното стартиране на продажбите през ноември 2023 г. Cybertruck на Tesla вече е на път към американските клиенти, но някои купувачи изразиха загриженост за появата на ръжда по каросерията от неръждаема стомана на техните чисто нови автомобили.
Няколко публикации в социалните медии изобразяват току-що доставени Cybertrucks с видими признаци на ръжда, което предизвиква дискусии сред собствениците и ентусиастите. Въпреки това инженерът на Tesla Cybertruck Уес Морил отговори на тези опасения, заявявайки в X, че неръждаемата стомана на Cybertruck е податлива на реакция със свободно желязо, което води до появата на повърхностна ръжда. Морил подчертава, че тази ръжда е само повърхностно замърсяване и може лесно да бъде почистена. Освен това той твърди, че неръждаемата стомана на Tesla показва по-висока устойчивост на ръжда в сравнение дори с неръждаемата стомана 316L за морски цели. Главният изпълнителен директор на Tesla, Елон Мъск, изглежда подкрепи обяснението на Морил, като отговори "Да" на първоначалната публикация в X.
Пътуването на Cybertruck до пазара беше белязано от продължителен период на бременност след първоначалното му разкриване през 2019 г. Наличен в различни конфигурации, моделът със задвижване на всички колела започва от 79 990 долара, а цената на върховата версия Cyberbeast е от 99 990 долара. Базовият вариант със задвижване на задните колела е планиран да се появи през 2025 г. с начална цена от 60 990 долара. Тези модели предлагат различни възможности за пробег, като версията със задвижване на задните колела осигурява пробег от 402 километра, вариантът със задвижване на всички колела достига до 563 километра, а Cyberbeast предлага пробег от 515 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 омъскаряване
18:27 22.02.2024
2 Е46ца
18:27 22.02.2024
3 омъскаряване
18:32 22.02.2024
4 Роко Сифреди
18:36 22.02.2024
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
19:03 22.02.2024
6 Железария
Коментиран от #7
20:16 22.02.2024
7 Идва
До коментар #6 от "Железария":
От фини прахови частици, съдържащи ферит. Един от начините за получаването, разпространението и натрупването по всичко, което се движи по, или е около пътищата, е от триенето на накладките по дисковете на спирачките. Има специални препарати, които са за премахване на точно този тип замърсяване от покритието на автомобила ( примерно).Коментиран от #13
20:46 22.02.2024
8 Ученика
Коментиран от #12
20:49 22.02.2024
9 неръждаемата стомана 316L за морски цели
20:51 22.02.2024
10 Гост
Коментиран от #14
21:06 22.02.2024
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 МЪСК 💪🏻
До коментар #8 от "Ученика":
Тактически, многоцелеви, брониран, непотопяем, бронетранспортьор - КИБЕРКАМИОН за специални части, не за мрънкащи принцеси.23:45 22.02.2024
13 Свобода
До коментар #7 от "Идва":
Брей, хвърчи си накакво желязо във въздуха и се лепи и личи само на тази неръждавейка. Дооообрееее....Коментиран от #15
07:39 23.02.2024
14 Има "малка" разлика
До коментар #10 от "Гост":
Opel-а като ръждяса, след 10 години от него са останали само огризки.Когато cybertruck ръждяса и го почистиш и полираш след 200 години, дебелината на ламарината ще е останала същата и ще е лъскав като нов.
Малка но съществена разлика, не мислиш ли.
Коментиран от #20
10:29 23.02.2024
15 Така е
До коментар #13 от "Свобода":
Лепи се само на матови повърхности. Знаеш ли как се поддържа матова боя на автомобил? Надали!Коментиран от #16
10:30 23.02.2024
16 Ама, ама
До коментар #15 от "Така е":
Обаче, понеже, защото, нали идеята беше да е от неръждавейка, за да е вечен и неразрушим? Сега се оказва, че "повърхностно" реагирал с желязо от въздуха. Повърхностно, повъхностно ама като паднат две прашинки желязо върху едно и също място и вземат да реагират и "подповърхностно". А тази прашинки явно са с голяма концентрация във въздуха, щом успяват да нацапат великата неръждавейка, така че вероятността да попадат на едно и също място изглежда голяма.ИЗобщо, както казват в Якутия и Магадан, уот дъ фък, и за кво ги ручаме жабетата с тая неръждавейка?
Коментиран от #17
11:09 23.02.2024
17 Ти сега ли разбра
До коментар #16 от "Ама, ама":
За проблемите с поддържането на неръждавейката се говори още от 2019 година.Няма как след всяко мокрене да не е остава на капки. Ако не вярваш, намокри една тенджера лъжица или каквото там имаш неръждаемо у вас и го остави да изсъхне и се загледай какви следи са останали от капките. Имаш ли ръждясала лъжица или тенджера у вас? Някоя да е станала на дупки от ръжда?
Когато cybertruck ръждяса и го почистиш и полираш след 200 години, дебелината на ламарината ще е останала същата и ще е лъскав като нов.
Малка но съществена разлика, не мислиш ли
Коментиран от #19, #21
14:41 23.02.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Истинска неръждавейка
До коментар #17 от "Ти сега ли разбра":
Ми, нямам ръждяласа тенджера у нас нито дори с петна от реакция със "свободното желязо" от летящия във въздуха феролит. Това предполагам означава, че неръждавейката на моите тенджери е по-хубава от тази на Тесла.Коментиран от #22
19:23 23.02.2024
20 Гост
До коментар #14 от "Има "малка" разлика":
След 200 години ще си спомня ли някой за тия щайги?21:31 23.02.2024
21 Гост
До коментар #17 от "Ти сега ли разбра":
Само след пет години ще е за претопяване, защото никой няма да си харчи парите за смяна на батерията му.21:34 23.02.2024
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Гост
До коментар #22 от "Е колко да е истинска":
Стига вади вода от сто герана да се правиш на интересен!22:27 23.02.2024
24 Не само
До коментар #22 от "Е колко да е истинска":
Понеже явно държиш да се правиш на интересен, да те открехна, че не само тенджерите ми са от неръждавейка. Имаме и 2 купички на кучето на двора. Въргалят се върху бетона в дъжд, слънце, сняг и не се мият с нищо повече от вода. Едната дори е малко смачкана от настъпване с гумата на колата, т.е. предлагам има микро пукнатини по повърхността й.Познай от какъв материал са, колко струват и колко ръждиви петна има по тях? Ще ти подскажа - бай китаец не ми е дал 200 години гаранция за тях. Дори две седмици не ми е дал.
Коментиран от #25
07:17 24.02.2024
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Алпака
До коментар #25 от "китайска купичка":
Браво за реферата. В крайна сметка, той не променя факта, че очевидно китайската алпака се представя по-добре в реалния живот от супер, мега, гига космическо-уникалната ламарина на Тесла.Пак се връщам откъдето тръгнах - за чий се пънкяте с тази неръждаема ламарина? За да се хвалите, че е уникална във Вселената?
"Тя е неръждаема, но не точно. Ама иначе е уникална неръждаема стомана, друга такава няма. Заклевам се колко е уникална!"
15:52 24.02.2024
27 Оксидиряне след това деградиряне
18:06 28.02.2024