Porsche все още не са готови да се сбогуват със своя V8 двигател, въпреки тенденцията за намаляване на размерите и по-строгите правила за емисиите. Инженерите в Цуфенхаузен вече работят по модификации, за да гарантират, че V8 отговаря на стандарта Euro 7, който беше отложен за 2030 г. от първоначалната му дата за въвеждане през 2025 г. Томас Фраймут, шеф на моделната линия на Porsche Panamera, разкри в интервю за списание Car Sales, че се разработват нови компоненти, за да се гарантира спазването на нормите Евро 7. Въпреки че на Porsche може да не се наложи да прибягва до хибридна конфигурация, за да запази присъствието на V8 поради по-малко строгия стандарт Евро 7, други разпоредби, като например максималните нива на шума от отработените газове, представляват предизвикателство за запазване на емоционалната привлекателност на Panamera V8.
Въпреки дълголетието на V8 до 2030 г., производството на автомобили на Porsche, оборудвани с 4,0-литровия двигател с две турбини, се очаква да намалее до края на десетилетието. В своя Годишен доклад и доклад за устойчиво развитие за 2023 г. Porsche потвърди прогнозата си, че електрическите превозни средства ще съставляват над 80% от годишните доставки до 2030 г., в зависимост от търсенето на клиентите и развитието на електромобилността в световен мащаб. пътуването на Porsche към електрификацията започна с Taycan през 2019 г. и продължи с второто поколение Macan, което ще бъде само електрическо, в началото на 2024 г. Електрическите автомобили 718 Boxster/Cayman са планирани за пускане на пазара през 2025 г., като вероятно ще дебютират с варианта кабриолет, последван скоро от купето. Потвърдено е, че наследникът на сегашния Cayenne ще бъде електромобил, а триредовият голям SUV ще се откаже изцяло от бензиновите двигатели. макар че емблематичният 911 няма да стане изцяло електрически през това десетилетие, хибриден вариант ще дебютира с обновяването на 992.2 в началото на лятото. Porsche се стреми да поддържа двигателя с вътрешно горене с почти неутрално по отношение на въглеродните емисии синтетично гориво, което в момента се произвежда в Чили.