Както вече ви информирахме при появата на Jeep Avenger у нас, гамата на модела се увеличава с нов член - 4xe. Тази версия е хибридна, като 1,2-литровият бензинов двигател с турбокомпресор работи заедно с два електромотора - по един за всяка ос.
Електрическите двигатели позволяват задвижване на всички колела, а сложна система интелигентно регулира разпределението на мощността в зависимост от скоростта и режима на шофиране. При ниски скорости тя дава приоритет на балансирано разпределение 50/50 между предната и задната част за по-добро сцепление. С увеличаване на скоростта мощността към задните колела може да варира между нула и половината в зависимост от условията. При магистрални скорости задният мост се изключва за оптимална ефективност.
За офроуд приключения Avenger 4xe предлага режими на задвижване Selec-Terrain с опции като Sand & Mud и Snow. Има и режим Auto за всекидневно шофиране, както и режим Sport, който комбинира всички източници на мощност за постигане на максимална ефективност. Този спортен режим включва дори функцията E-Boost, която ви осигурява временен електрически скок на мощността за изпреварване. Двигателят е с мощност 136 конски сили, а електромоторите разполагат с по 21кВ всеки.
4xe е променен и отвън, с нови брони, които подобряват ъглите на приближаване и потегляне, както и с леко увеличена височина на каросерията, за да се подчертаят възможностите му за движение извън пътя. Jeep твърди, че Avenger 4xe може да преминава през до 400 мм вода, а интериорът е снабден с водоустойчиви материали за любителите на дейности на открито.