Rivian, стартъпът за електрически превозни средства, известен със своя пикап R1T, е изправен пред сериозни проблеми с контрола на качеството. Няколко собственици съобщават, че колелата им падат след привидно рутинни посещения на сервиз.
Един от тези случаи е свързан с клиент, чието предно колело се е откъснало след сервизно обслужване на Rivian. Инцидентът, описан онлайн от потребителя StrangeExchange86, подчертава потенциално опасна тенденция.
Друг собственик разказва, че е получил своя Rivian с едва 44 мили на километража и почти разхлабен болт на един от носачите.
Въпреки че някои поддръжници на Rivian омаловажават тези проблеми, признавайки неудобството от потенциалните ремонти, по-голямата загриженост е свързана с риска за безопасността, който представляват подобни неизправности. Тези доклади повдигат въпроси относно процесите на Rivian за контрол на качеството и хвърлят сянка върху надеждността на техните автомобили.