Отидете към основна версия

1 325 4

Ford Maverick Lobo е пикап създаден за улицата

  • ford-
  • maverick-
  • lobo-
  • пикап

Спортната версия дебютира днес

Ford разтърсва сегмента на компактните пикапи с изненадващото пускане на пазара на Maverick Lobo. Този нов вариант, ориентиран към производителността, е предназначен за водачи, които търсят по-уличен вариант на популярния Maverick.

Maverick Lobo може да се похвали с по-спортна стойка, като седи малко по-ниско от стандартния модел. Това е постигнато чрез преработена настройка на окачването, включваща по-твърди пружини и задни амортисьори, произхождащи от Maverick Tremor със специфична за Lobo настройка.

Подобрявайки динамиката на шофиране, Maverick Lobo заимства няколко компонента от мощните автомобили на Ford. Спирачните апарати с две бутала от Focus ST осигуряват подобрена спирачна сила, а по-бързата кормилна рейка от европейската Kuga се изразява в по-остро управление. Носачите и накрайниците на кормилната рейка от Mustang Mach-E допълнително усъвършенстват реакцията на кормилното управление.

За тези, които искат да усетят вкуса на контролираното вълнение, Ford е включил специален режим "Lobo". Активиран само за офроуд употреба, този режим включва векторното разпределение на въртящия момент към задното задвижване и отпуска системата за контрол на стабилността, което позволява игриво шофиране. Това е отговорът на Maverick на режима за писта на Mustang.

Въпреки фокуса върху представянето, Maverick Lobo запазва същия 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор като стандартния модел. За моделната година 2025 обаче е въведено леко намаляване на мощността до 238 к.с. (с 12 к.с. по-малко).

Ключово отклонение от стандартния Maverick е трансмисията. Lobo изоставя опциите за осемстепенна автоматична и CVT трансмисия в полза на по-ориентирана към производителността седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител, заимствана от европейския хотхеч Ford Focus ST.

Визуално Maverick Lobo се отличава с понижена стойка, 19-цолови черни джанти, и черен покрив. Задната броня и лайстни съвпадат с цвета на каросерията за по-изчистен външен вид. Предната част на автомобила получава уникален дизайн, характерен единствено за Lobo, допълнен от акценти в Grabber Blue и Electric Lime в купето.

Поставете оценка:
Оценка 1 от 3 гласа.

Свързани новини