Китайският автомобилен гигант Dongfeng навлезе стратегически на конкурентния европейски пазар на електрически превозни средства с пускането на компактния Nammi Box. Моделът започна продажби в Швейцария и Норвегия. На конкурентна цена от 23 000 евро Nammi Box е директно насочен към потребителите, които се съобразяват с бюджета и търсят достъпна електрическа мобилност.
Задвижван от електрически двигател с мощност 70 kW и предлаган с два варианта на батерията, Nammi Box предлага практически пробег до 310 км (WLTP). Изборът на Швейцария и Норвегия като стартови пазари е стратегически. И двете страни са се утвърдили като ранни потребители на електрически превозни средства, разполагат с благоприятна инфраструктура и потребители търсещи подобни предложения.
Остава да видим колко бързо Dongfeng ще успее да разшири европейското си присъствие и дали Nammi Box ще успее да повтори успеха си на китайския пазар в по-зрялата и взискателна европейска автомобилна среда.