20 Август, 2024 16:12 3 326 13

Dongfeng „атакува“ Европа с нов евтин модел

  • nammi-
  • box-
  • dongfeng-
  • китай-
  • швеция-
  • норвегия

Nammi с предлага за 23 хиляди евро

Dongfeng „атакува“ Европа с нов евтин модел - 1

Китайският автомобилен гигант Dongfeng навлезе стратегически на конкурентния европейски пазар на електрически превозни средства с пускането на компактния Nammi Box. Моделът започна продажби в Швейцария и Норвегия. На конкурентна цена от 23 000 евро Nammi Box е директно насочен към потребителите, които се съобразяват с бюджета и търсят достъпна електрическа мобилност.

Dongfeng „атакува“ Европа с нов евтин модел

Задвижван от електрически двигател с мощност 70 kW и предлаган с два варианта на батерията, Nammi Box предлага практически пробег до 310 км (WLTP). Изборът на Швейцария и Норвегия като стартови пазари е стратегически. И двете страни са се утвърдили като ранни потребители на електрически превозни средства, разполагат с благоприятна инфраструктура и потребители търсещи подобни предложения.

Dongfeng „атакува“ Европа с нов евтин модел

Остава да видим колко бързо Dongfeng ще успее да разшири европейското си присъствие и дали Nammi Box ще успее да повтори успеха си на китайския пазар в по-зрялата и взискателна европейска автомобилна среда.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Програмист

    14 13 Отговор
    Карам същата много по-добре от прехвалените беемвета и тн.. и поддръжката е 2 пъти по-евтина!

    Коментиран от #6, #7

  • 2 тъй шъй

    7 14 Отговор
    Никакъв шанс няма в Европа, в никоя Европа. Някъде из Азия може. Похвално е че все пак има почитатели на китайското качество, които си купуват такива, а не само хвалят китайското по клавиатурите. Познавам доста такива от вълната евтини китайски автомобили,преди 10 години,които не искат да чуят. Предполагам и ентусиастът купил такова, ще иска да забрави за тази случка от ранна младост след време. Една комшиика купи бензинов нов сув от тази марка преди месеци. Наистина евтино, но няма отзиви още.Трябва да мине време и тогава казват истината.
  • 3 Анонимен

    9 4 Отговор
    А може ли да не е толкова грозно направено купето.
  • 4 тойота

    5 9 Отговор
    Ще си чакам Тойота аз , засега съм с бензинова и ако произведат електрическа тогава
  • 5 Лздтзмвпрцздп

    8 6 Отговор
    Сегашните Донгфенгове май не ги купуват много-много в нашата китна родина. Може би, защото електричката е 85 хил. лева по каталог. Бензините също се броят лесно и бързо по улиците.

    Нещо като историята с Великата Стена се получава, така че аз лично май няма да си загубя съня да чакам трепетно поредния "атакуващ" модел от Китай.

    Коментиран от #10

  • 6 Нико

    3 11 Отговор

    До коментар #1 от "Програмист":

    Абе като ми ги закупувате тия и се запревъзнасяте. Не са лоши за парите си, но си е евтинджас, който отговаря на цената си. За същите пари взимаш Citroën ë-C3 - доста по-качествено се усеща, Dacia Spring е даже по евтина от донгото. А BMW няма пряк конкрент в този сегмент в момента. BMW i3 (която вече не се произвежда, но е близка по размер) беше най-малкият електрически модел на BMW, но с по-висока цена цена естествено. Nammi Box е малък градски автомобил, докато BMW се фокусира върху по-големи и по-луксозни модели, дори когато става дума за техните компактни предложения като BMW 1 Series или BMW 2 Series. BMW предлага по-висок клас материали, технологии и производителност, което обяснява по-високата цена в сравнение с по-достъпни марки като Dongfeng.
  • 7 Ти пък!

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "Програмист":

    Кога излезе колата, кога я купи, че почна и пари за подръжка да харчиш? Освен за зарядна станция и за автомивка други разходи не си правил още.
  • 8 тъй шъй

    4 3 Отговор
    Смешни анологии с БМВ, ама така му е хрумнало на програмиста.
    Съседка купи голам СУВ нов за 43х. лева преди 2-3 месеца Донгфенг.5 или 7 години уж гаранция. Сега цената му е с 10х повече. Автоматик-CVT.1.5 турбо. Голямо, май 7 местно. Фасон има, но някъде даваха много висок разход, че прави. Голяма авантюра. Няма да се разбере как е колата, защото е повърхностна личност и няма да има смисъл да се пита.
    Една преди време ми обясняваше как точно нейният Волекс е правен в Япония даже. Разпадна се за 4-5 години.

    Коментиран от #11

  • 9 Смешно

    7 6 Отговор
    Първо какво е това Донгфенг? Това дизайнерско недоразумение няма да го коментирам.
  • 10 Не баш

    0 4 Отговор

    До коментар #5 от "Лздтзмвпрцздп":

    Купуват си ги и то доста. Чакат с нетърпение да ги докарат и всичко е с предварителна поръчка. Вторичният пазар не върви, щото всеки предпочита да даде 20К повече и да вземе чисто нова.

    Коментиран от #12

  • 11 Дали

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "тъй шъй":

    Така беше и с китайските телефони едно време - първите бяха дървета, но днес са водещи производители. За жалост и цените им вече не са съвсем като за китайски.
  • 12 Пмвнххз

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Не баш":

    Не знам колко ги купуват щом като пазарният им дял в Европа, вкл. и ДВГ, е едноцифрен процент, а скоро имаше новини за задръстени пристанища с китайски автомобили. И като цяло в България е по-вероятно да видиш черен щъркел, отколкото китаец, хеле пък електрически. Да, в района на летище София се мяркат малко повече, защото вносителят е там, ама само там.
  • 13 Хахохи

    0 0 Отговор
    Колебах се м/у донг фенг 500, камик и новия дъстър. Март месец тествах и 3(стария дъстър II, но с двигателя на газ) , единственото нещо заради което нe купих китаеца е стар модел 2019, аналогови уреди и много малко продадени бройки- реално по 200 на 3 месеца внасят. 1.5 4цил. двигател и безстепенна ск. кутия на Хонда. Интериора е впечатляващ, всички възможни екстри +панорама. Кожа, добре подредена и направена кола тогава за 37 000лв., сега е над 40к Вече карам 2 седмица Дъстъра и става за сега.