Отидете към основна версия

1 834 7

Запознайте се с новия VW Transporter

  • vw-
  • volkswagen-
  • transporter-
  • бус

Очакваме го през 2025-та

След дълга рекламна кампания, най-после покривалото от новия Volkswagen Transporter падна. Новият T7 ще се предлага с две дължини и височини на каросерията, като ще предлага повече пространство от всякога. Стандартният модел може да се похвали със 146 мм увеличение на дължината и 97 мм удължаване на междуосието в сравнение с предшественика си. Дължината на стандартната версия е 5050 мм, а междуосието - 3100 мм, което е съответно със 146 мм и 97 мм повече в сравнение с предшественика му.

Стандартната височина на покрива обаче все още е под два метра, което позволява на водачите да имат достъп до многоетажни паркинги. За да може по-добре да побира европалети, Volkswagen също така е увеличил максималната ширина между вътрешните калници със 148 мм до 1 392 мм и е направил така, че максималната дължина на товара вече е 2 602 мм при стандартното междуосие на Transporter.

Базовият Transporter вече предлага 5,8 кубични метра товарно пространство - увеличение с повече от 10%. Ако обаче се нуждаете от повече пространство, версиите с удължено междуосие и висок покрив могат да поберат до 9 куб. м товар и се отличават с максимална дължина на товарния отсек от 3 002 мм. Максималният капацитет на полезния товар на Transporter също е увеличен до 1,33 тона, а той може да тегли до 2,8 тона.

Разнообразието остава силна страна на семейството на Transporter. Наред с традиционния панелен ван, очаквайте пътнически вариант Kombi с два реда седалки, вариант с двойна кабина и деветместен Shuttle (известен като Caravelle). Предлага се дори PanAmericana със затъмнени акценти, ексклузивна тапицерия и стандартни 19-цолови джанти.

Салонът получава сериозно технологично подобрение със стандартен 12-инчов цифров инструментален панел и 13-инчов централен сензорен екран. Безжичните Apple CarPlay и Android Auto, LED фаровете, безключовото отключване и набор от функции за безопасност като асистент за поддържане на лентата и автономно аварийно спиране са стандартни за цялата гама.

По-малките подобрения в купето включват замяната на традиционния лост на ръчната спирачка с превключвател на таблото и преместването на скоростния лост (при автоматичните модели) на кормилната колона, което освобождава ценно място за съхранение в централната част. USB портовете и другите възможности за зареждане са в изобилие в целия салон, а опционалните 230-волтови контакти и инвертор с мощност 2,3 kW (за хибридните и електрическите модели) гарантират, че устройствата ви няма да останат без ток.

Под капака на T7 се предлага трио 2,0-литрови дизелови двигатели с турбокомпресор, които развиват 110 к.с., 150 к.с. или 170 к.с.. Двата по-мощни варианта могат да се предлагат и със задвижване на всички колела.

Към тях се присъединява и хибриден вариант (eHybrid), който съчетава 2,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор с електромотор за комбинирана мощност от 229 к.с. Конкретните данни за ефективността и електрическия пробег все още са в тайна за тази конфигурация.

Най-голямата новина обаче е появата на напълно електрическия VW e-Transporter. Предлагани в три варианта със 134 к.с., 215 к.с. и 282 к.с., всички e-Transporter-и използват един електромотор, задвижващ задните колела, и черпят енергия от 64kWh акумулаторна батерия, предлагайки приблизителен пробег от 320 километра с едно зареждане. Предвижда се и по-малко мощен вариант с по-малка батерия, специално предназначен за градски доставки.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Свързани новини