Xiaomi значително повиши прогнозата си за продажбите на изцяло електрическия седан SU7, като сега се стреми да достави 130 000 бройки до края на 2024 г. Тази възходяща ревизия отразява силното търсене на автомобила, който е добре приет от потребителите благодарение на атрактивния си дизайн, впечатляващите си характеристики, усъвършенстваните технологии и конкурентните си цени.
Успехът на SU7 може да се дължи на няколко фактора, включително конкурентната му цена в сравнение с Tesla Model 3 и силното му представяне на китайския пазар на електрически превозни средства, който отбеляза значителен ръст през тази година. Решението на Xiaomi да удвои производствените смени в завода си подчертава ангажимента на компанията да посрещне нарастващото търсене на SU7.
Въпреки че автомобилното подразделение на Xiaomi все още е в начален етап и все още не е постигнало рентабилност, компанията остава оптимистично настроена за бъдещето му. Тя продължава да инвестира значителни средства в научноизследователска и развойна дейност, за да представи нови модели и да подобри съществуващите си предложения.
Въпреки предизвикателствата, пред които е изправена автомобилната индустрия, силното представяне на Xiaomi на пазара на електрически превозни средства демонстрира потенциала на технологичните компании да нарушат традиционния автомобилен пейзаж.