Пикапите и всъдеходите Isuzu ще бъдат оборудвани с нови икономични двигатели. Ще ги получат моделите D-Max и MU-X. Така остарелият 1,9-литров четирицилиндров дизелов турбомотор ще бъде заменен от 2,2-литров турбодизел MaxForce с мощност 161 к.с. и 400 Нм въртящ момент.
Новият агрегат е съчетан с осемстепенна автоматична скоростна кутия Aisin и 48-волтов стартер-генернатор. Isuzu твърди, че двигателят е станал по-тих, има подобрена производителност и горивна ефективност. Разходът на гориво на тези автомобили е намалял с 10%.
Пикапът Isuzu D-Max и SUV-то MU-X ще се предлагат и с добре познатия 1.9-литров двигател с мощност 150 к.с., както и трилитров двигател с мощност 190 к.с. И двете версии са сдвоени с шестстепенна "механика" или с автоматична трансмисия.
Моделите с новите двигатели ще бъдат пуснати в продажба следващия месец, но първоначално те ще са налични само за пазара в Тайланд. Впоследствие обаче компанията обмисля и рансиронето на нови дизел и на други пазари.