На автомобилната сцена се появи нов Shelby GT350, но този път, без участието на Ford. Новият модел е проектиран с помощта на базираните в Мичиган специалисти в Turn Key Automotive/Motorsports.
Най-голямата промяна в сравнение с предишния GT350 се крие под капака. Там стои 5,0-литров двигател с компресор, който генерира чудовищните 810 конски сили, или версия с атмосферно пълнене, поддържаща заводската мощност на Ford от 480 конски сили. Тази стратегия за задвижване повтаря тази на Shelby Super Snake, въпреки че последният може да се похвали с малко по-висока мощност от 830 к.с.
За тези, които желаят още по-фокусирана върху пистата производителност, скоро ще се появи и версия GT350R. Този по-агресивен вариант увеличава мощността до 830 к.с., което съответства намощността на Super Snake, и добавя множество подобрения, подходящи за писта. Интериорът е пълен с елементи от въглеродни влакна, интегрирана клетка за безопасност, напълно регулируемо окачване, спирачки Alcon и множество други компоненти, свързани с моторните спортове, завършват трансформацията.
Стандартният GT350 предлага избор между шестстепенна механична или автоматична трансмисия, както и подобрена нотка на изпускателната система. Въпреки това подробностите за специфичните настройки на окачването и визуалните промени за базовия модел остават в тайна.
Според вицепрезидента по операциите и старши дизайнер на Shelby American, Винс ЛаВиолет, този нов GT350 е сериозна стъпка напред. „Увеличихме конските сили с почти 70%, тунинговахме окачването, отворихме ауспуха, изгладихме аеродинамиката и му придадохме повече сексапил“, заявява той. ЛаВиолет наблегна на функционалния характер на стила, придаващ на GT350 целеустремена стойка, като същевременно гарантира, че окачването запазва достатъчно ежедневна използваемост за комфортно улично шофиране.