Отидете към основна версия

2 077 3

Ioniq 6 получи освежена визия и загатна за дългоочакван наточен вариант

  • hyundai-
  • ioniq-
  • ioniq 6-
  • ioniq. 6n

6N трябва да се появи по-късно тази година

Hyundai представи фейслифт на Ioniq 6, демонстрирайки по-смел дизайн, целящ да разшири привлекателността му. В рамките на изложението за мобилност в Сеул през 2025 г. бяха показани както стандартният Ioniq 6, така и наточения вариант N Line, като последният служи като визуализация на дългоочаквания Ioniq 6 N.

Най-забележителната трансформация се крие в предната част на автомобила. Заоблените фарове са изчезнали, заменени от елегантни, тънки дневни светлини, разположени в отделни модули. Основните фарове вече са дискретно интегрирани в долната част на лъскавата черна броня, което придава на Ioniq 6 по-остър и агресивен профил. Линията на капака също е усъвършенствана, допринасяйки за по-обтекаема естетика.

Стандартният модел се отличава с деликатно променен дизайн на предния отвор, включващ активни аеро щори и контрастиращ сребрист ръб. Новият дизайн на колелата, подчертаващ аеродинамичната ефективност, и контрастните сиви долни прагове допълнително подобряват визуалната привлекателност на автомобила.

Вариантът N Line възприема по-настъпателна стойка, като се отличава със сребристи ивици по праговете и предния сплитер, както и с насочени нагоре перки, напомнящи на Ioniq 5 N. Гланцираните в черно долни части на вратите и уникалният дизайн на колелата допълнително отличават N Line.

В задната част на моделите N Line се очаква да се появи лъскава черна светлинна лента, която ще замени задните светлини на стандартния модел. Въпреки че характерният спойлер и третата спирачна светлина са запазени, пълноценният Ioniq 6 N вероятно ще има друго задно крило за по-добра стабилност при висока скорост.

Подобренията в интериора включват преработено арматурно табло с премиум покритие от страната на пътника. Двойните 12,3-инчови дисплеи остават, но всички модели Ioniq 6 вече разполагат с интегрирани камери за странично виждане. Hyundai е запазил физическите бутони за управление на климатичните функции, а новопроектираната централна конзола я отделя от основното арматурно табло.

Подробностите за задвижването остават оскъдни, но се очакват минимални промени. Съществуващата гама от размери на батериите и конфигурации с един или два двигателя би трябвало да се пренесе, с изключение на предстоящия Ioniq 6 N. Очаква се показателите за пробега да останат непроменени или да се подобрят.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.

Свързани новини