Отидете към основна версия

5 972 9

„Златно сърце” за майонеза „Краси”

  • златно сърце-
  • майонеза-
  • краси
Лазар Лазаров зам.министъра на труда и социалната политика връчва наградата на Даниела Авджиева-мениджър майонеза „Краси”

Най-популярната марка майонеза у нас получи поредно признание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание Business Lady – „Златно сърце”.

„Краси” получи отличие в раздел „Цялостна социално отговорна политика” за проекти в помощ на  пострадали сънародници от бедстващи райони на страната, които бяха реализирани целево за Хасковска област и с. Бисер, както и за традиционната подкрепа за Сдружение на хора с увреждания „Надежда за достоен живот”, Националната асоциация на сляпо-глухите в България и Домашен социален патронаж.

Организаторите се стремят да дават публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин послужат за пример и мотивират все повече компании и личности да се включват в подобни инициативи. Наградите се присъждат за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и различни каузи.

Тази година "Краси" стана "Любима марка" в раздел "Млечни продукти" и "Българска марка" на престижната потребителска класация. Производителите от Пловдив получиха отличие и от Глобалната организация на Superbrands, признавайки „Краси” за успешна марка, която се отличава и доминира над останалите в рамките на националните пазари.

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини