Най-популярната марка майонеза у нас получи поредно признание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание Business Lady – „Златно сърце”.
Организаторите се стремят да дават публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин послужат за пример и мотивират все повече компании и личности да се включват в подобни инициативи. Наградите се присъждат за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и различни каузи.
Тази година "Краси" стана "Любима марка" в раздел "Млечни продукти" и "Българска марка" на престижната потребителска класация. Производителите от Пловдив получиха отличие и от Глобалната организация на Superbrands, признавайки „Краси” за успешна марка, която се отличава и доминира над останалите в рамките на националните пазари.