Най-популярната марка майонеза у нас получи поредно признание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание Business Lady – „Златно сърце”.
„Краси” получи отличие в раздел „Цялостна социално отговорна политика” за проекти в помощ на пострадали сънародници от бедстващи райони на страната, които бяха реализирани целево за Хасковска област и с. Бисер, както и за традиционната подкрепа за Сдружение на хора с увреждания „Надежда за достоен живот”, Националната асоциация на сляпо-глухите в България и Домашен социален патронаж.
Организаторите се стремят да дават публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин послужат за пример и мотивират все повече компании и личности да се включват в подобни инициативи. Наградите се присъждат за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и различни каузи.
Тази година "Краси" стана "Любима марка" в раздел "Млечни продукти" и "Българска марка" на престижната потребителска класация. Производителите от Пловдив получиха отличие и от Глобалната организация на Superbrands, признавайки „Краси” за успешна марка, която се отличава и доминира над останалите в рамките на националните пазари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сава
09:29 10.11.2015
2 ГОШО
09:30 10.11.2015
3 ani
10:38 10.11.2015
4 Aaaa
12:04 10.11.2015
5 опсмопсус
Българино, не яж боклуците, защото с печалбите произвеждат други боклуци.
А спрем да ядем колбаси, за кого ще ги произвеждат?
ПОМИСЛете
17:37 10.11.2015
6 Чукча
05:59 11.11.2015
7 Валери
08:32 11.11.2015
8 кроко
08:36 11.11.2015
9 аз
17:13 11.11.2015