Отидете към основна версия

3 302 0

Как да се държим по време на бизнес среща

  • бизнес срещи-
  • правила-
  • събеседниците-
  • етикет-
  • как да се държим

Няколко полезни съвета

Адекватното поведение е ключов фактор при провеждането на бизнес срещи на високо ниво.

Участниците трябва да са запознати с етикета и да демонстрират респект спрямо събеседниците си.

Предлагаме няколко прости правила, които ще помогнат да не изпаднете в неловка ситуация по време на подобно мероприятие.

1. Структурирайте въпросите си. Нека те бъдат точни и по темата

2. Никога не закъснявайте, дори подранете малко

3. Не си позволявайте да нервничите. Не щракайте с писалката, не тропайте с пръсти по масата

4. Изключете мобилния си телефон. Ако очаквате важно обаждане, включете го на вибрация и се извинете, ако ви се обадят по време на срещата

5. Останете на срещата до самия й край. Тръгването по-рано няма да остави добри впечатления у другите присъстващи

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини