Отидете към основна версия

2 975 0

Арабският пазар се интересува от българска био козметика

  • пазар-
  • био козметика-
  • козметика

Арабският пазар се интересува от българска органик козметика. Това отчитат участниците на националния щанд в Международния панаир „Beautyworld Middle East“, който се провежда от 14 до 16 май 2017 г. в Дубай, ОАЕ. Интересът на арабските компании е насочен към био продукти в средния и високия ценови клас. Най-много се търси козметика на основата на българско розово масло, посочват участниците.

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организира българското национално участие в Международния панаир „Beautyworld Middle East“, като финансира частнично разходите. На националния щанд се представят девет български фирми от парфюмерийно-козметичния бранш. Те търсят да установят преки контакти с техни потенциални бизнес партньори от региона и света, като подкрепи участието им във водещата изложба. Българските участници са „Вентони Козметик“ ООД, „Билка Лайфстайл“ ООД, „СТС Холдинг Груп“ ООД, „Лидера Трейдинг ЛТД“ ЕООД, „Солидо Козметикс“ ООД, „Рефан България“ ООД, „Биотрейд България“ ООД, „Боди Бюти“ ЕООД и „Бъдеще“ ЕООД. Националният щанд беше посетен от Богдан Коларов, генерален консул на Република България в Дубай, Стоил Златарски, завеждащ Консулска служба и Димитър Димитров, ръководител Служба по търговско-икономическите въпроси.

„Beautyworld Middle East“ е едно от най-мащабните мероприятия за парфюмерия, козметика, етерични масла, тоалетни принадлежности, натурална СПА козметика в арабския свят. В него участват над 1 500 изложители на изложбена площ от 27 426 кв .м. С национални щандове се представят 60 държави, а броят на деловите посетители надвишава 37 000 - търговци, консултанти, агенти на хотели, козметици, асоциации, правителствени агенции, медии, професионалисти от областта на парфюмерията и козметиката.

Българското участие е по проект №BG16RFOP002-2.003-0001 „Създаване на условия за устойчиво развитие и успешно интегриране на българските предприятия на европейски и международни пазари, чрез осигуряване на подкрепа за участие в международни търговски панаири и конференции“, финансиран по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини