Ювентус вече е най-популярният бранд в Италия, задминавайки по последователи в Инстаграм модните и автомобилни марки, предадоха италианските медии.
През последните години италианският футболен клуб от Торино увеличи драстично последователите си в социалните мрежи. Зад марката „Ювентус” вече са могъщи модни къщи, както и автомобилният гигант Lamborghini. В Инстаграм Ювентус вече има 40,6 милиона последователи.
Огромен принос има привличането на звездата Кристиано Роналдо, както и маркетинговата стратегия на шампионите, които ребрандираха своето лого, за да бъдат асоциирани не само като футболен клуб, но и като марка. На второ място сред италианските марки е модната къща Gucci с 40,3 милиона последователи. В класацията следват Lamborghini с 26,9 милиона, Dolce&Gabbana с 23,9 милиона и Prada с 23,6 милиона последователи.