Обявиха най-добрите компании в областта на Информационните и комуникационни технологии в България. Проектът „Топ ИКТ Работодател” има за цел да очертае тенденциите в един от най-бързо развиващите се сектори – технологичната, телекомуникационната и аутсорсинг индустрии. Позициите от сектора на ИКТ са едни от най-предпочитаните места за работа сред кандидатите за работа. В същото време там се наблюдава хроничен недостиг на квалифициран персонал, което ограничава растежа на бизнеса. Проектът е реализиран от JobTiger и ICT Media с медийната подкрепа на професионалната мрежа ProBook.
Ето и победителите.
Най-добрият ТОП ИКТ работодател за 2012 г. на България е „Сирма Бизнес Консултинг”
Сектор „Развой на софтуер” - Зеебургер Информатик
Дружеството е част от германската компания „Зеебургер” АГ - водеща организация в областта на развой на бизнес интеграционен софтуер. Българската фирма има развойни центрове в София и в Пловдив. Компанията има значителна преднина пред всички останали от категорията по резултатите си за ангажираността на служителите.
Сектор „Продажби на софтуер, хардуер и комуникационна техника на крайни клиенти” - Ериксон Телекъмюникейшънс България
Българското звено на международната компания е ключов играч на пазара в областта на 2G и 3G мобилните технологии и оборудване, решенията за TV/IPTV, медийните приложения и системната интеграция, IP оборудването. Дружеството има рекордно висок резултат от въпросника относно HR политиките и стратегиите.
Сектор “Системна интеграция” - Сирма Бизнес Консултинг
Част от Сирма Груп Холдинг, компанията е основана като самостоятелна компания през 2007г., за да отговори на нуждите на банковия сектор от специализирани и професионални ИТ консултации и системна интеграция. Фирмата е рекордьор по резултати от въпросника за ангажираността.
Сектор “IT услуги“ – Станга
Българският офис на международната компания разполага с центрове за разработка на софтуер в София и Пловдив. Българското дружество изгражда и свой регионален център в Ниш, Сърбия Фирмата има много добри резултати и от трите въпросника - за ангажираността на служителите, за HR политиките и относно резултатите на компанията.