Надграждане и усъвършенстване на информационно-комуникационната среда на Държавната комисия по хазарта (ДКХ) с нови модули за контрол на дейността и приходите, включително и нови административни услуги предвижда новият проект на ДКХ, който стартира по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК).
Целта е да се облекчи бизнеса и да се реализира по-ефективна събираемост на таксите и други публични вземания, дължими по Закона за хазарта.
„Сегашната информационна система на ДКХ е резултат от друг успешен проект по ОПАК. Надграждането и доусъвършенстването й с нови функционалности и електронни услуги ще оптимизира работата на Комисията, както и ще спести време и усилия на гражданите и бизнеса”, заяви на встъпителната пресконференция ръководителят на ОПАК Моника Димитрова-Бийчър.
Тя посочи, че финансирането със средства по ОПАК е навременно, а оперативната програма е там, където има нужда от нея. Г-жа Димитрова-Бийчър изрази благодарност към председателя на ДКХ за приемствеността в работата по проектите и пожела успех при изпълнението.
В рамките на проекта е предвидено още изготвянето на анализ на нормативната уредба и процесите относно надграждането на интегрираната информационна система, както и разработването на правила за осъществяване на контрол и събиране на такси от ДКХ.
Проектът е на стойност от 1,3 млн. лв. и следва да бъде реализиран до м. август 2015 г.