Започва проверка за категоризацията на заведение в Харманли, за което клиент твърди, че е получил сметка за престой без консумация.
Проверката е по инициатива на министъра на туризма Николина Ангелкова, съобщиха от министерството.
Според сигнала, подаден до Министерство на туризма, на 15 август 2017 година посетителят е платил 5.00 лв. за „нищо – 1 час“, както е отбелязано на касовата бележка, приложена към сигнала.
От сметката се вижда, че от кафе-сладкарница „Оскар“ са поискали сумата в 22.25 часа.
Министерство на туризма незабавно е сезирало Комисията за защита на потребителите и Национална агенция по приходите за последваща инспекция на заведението.
Министерство на туризма призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон +359 2 90 46 833 или на и e-mail: control@tourism.government.bg.
По-рано през деня стана ясно, че КЗП проверява поредна необичайна такса на морето - в Кранево се начислява такса „желание на клиента“ от 2 лв.