Преживяване в националния превозвач. “Самолетът има една тоалетна.” Стюардът не споменава “... в която няма тоалетна хартия, а водата не работи.” Но има поне течен сапун. Две в едно, демек.
Това коментира в профила си във „Фейсбук“ Юлиян Попов.
В интерес на истината на влизане дават на всеки по бутилка вода. Найс тъч, „Българиа ер“ дистинктив компетитив адвантич. Отваряш фирменото списание, четено и прелиствано от много хора (1 милион читатели, казва корицата), които са минали през едната тоалетна без тоалетна хартия и вода, прелистваш и ти, с намазани с течен сапун пръсти, докато ядеш сандвича с пилешка шунка.
Корицата ти казва, че в Дания има нещо гнило: перат пари датчаните. Статия говори за това, че в света се очаква нещо голямо, по-голямо от “Великия Октомври” (!). Липсата на тоалетна хартия вероятно има връзка с очакването на нещо от рода на Великия Октомври.
Реклама на националния превозвач шеговито ти казва, че ако си купиш билет за Палма де Майорка, “Октомври ще бъде май!”. Революционна референция. Революционна авиолиния. Но си е наша, национална. Уютна е. Купувам си още един билет.