10 причини да искаме оставка и ново ръководство на Столичен електротранспорт!
Това заявиха от „Спаси София“.
Стрелките в София са стари и неподдържани - вместо те да бъдат задействани от копчета в кабините на ватманите, те често са ръчни, нестандартизирани и опасни заради тяхната непредвидимост.
Стрелките с копчета са били 4, останаха само две, които невинаги работят.
Вчерашният инцидент е поредният в серията от тежки произшествия, с ранени хора, материални щети и блокиран град.
Заради старите стрелки има ограничение от 10 км/ч, което в XXI век е абсурдно и показва, че ръководството вместо да решава проблеми, прави трамваите бавни.
Състоянието на релсовия път в града е трагично, ремонтите се отлагат, а трамваите са бавни и шумни.
Даже при нови ремонти за милиони се работи по стара технология за релсовия път - шумна и некачествена.
Условията за труд за ужасни, със серия от нарушения на Трудовия кодекс и незаконен извънреден труд.
Заради недостига на водачи има много необслужени курсове и интервалите растат все повече.
Техническото състояние на депата е лошо, а ръководството не е направило нито проекти, нито финансиране, за да се промени това.
Новите трамваи се разкостват и стоят в депата заради липса на части и поддръжка.
Йорданка Фандъкова, колко още причини трябват, за да разберете, че има спешна нужда от ново ръководство? Дали сте отписали трамвайния и тролейбусния транспорт и затова допускате неговото постоянно унищожаване или има други, задкулисни причини това ръководство да бъде толерирано толкова много години?
Казахте, че е време за промяна - започнете я в Столичен електротранспорт!
За това призовават от „Спаси София“.