Явно Джи Пи Груп е незаменима. Според информацията, която имаме е фирмата която печели най-големите обществени поръчки по европейските програми и по този начин се е превърнала в най-голямата строителна фирма в България. Източниците, с които контактуваме знаят, че Джи Пи Груп строят с подизпълнители. Аз имам информация – Джи Пи нямат нито една кирка заведена като дълготрайни материални активи, образно казано. Навсякъде строят с подизпълнители и плащат с огромно закъснение'', това заяви Асен Йорданов в коментарното предаване „Студио Хъ“ по 7/8 TV. Темата на гостуването му бе спечелената обществена поръчка от Джи Пи Груп на стойност 185 милиона са строеж на тунела „Железница“ на автомагистрала „Струма“.
''Акумулират едни пари и после има голям проблем с разплащането на подизпълнителите. Цената обаче, за която се осъществява реалната стойност на строежа - не е тази, за която се получават парите. Цените се надписват, за да се отчетат разходите, но реално стойностите са по-малки. Ние в двойното счетоводство, което хванахме, става ясно, че се отделят сериозни суми, които се разкешват към хора във властта. Единственият резултат от разследването е, че се попречи на нашия екип да съберат още доказателства'', заяви още собственикът на сайта ''Биволъ'' в 7/8 TV.
''Бъдещият общоевропейски прокурор Лаура Кьовеши няма друг избор освен да го провери това нещо. Ние сезирахме ОЛАФ, отидохме в Брюксел и имахме среща с новия шеф на ОЛАФ и официално предадохме хард диск със 70 гигабайта информация. За сега нямаме реакция, защото ОЛАФ няма правомощията да извършва разследвания на територията на страна от ЕС. Затова сега се създава институцията на европейския прокурор, който ще прави това нещо. Кьовеши сега самата е длъжна да изиска от ОЛАФ най-големите сигнали за далавери с европейски средства'', добави Асен Йорданов.