Отидете към основна версия

1 072 2

Среща на ЧЕЗ с недоволни клиенти

  • чез-
  • ток

От компанията обещаха да разгледат всеки подаден сигнал или жалба за високи сметки

Снимки: ЧЕЗ

Представителите на ЧЕЗ в България се срещнаха с журналисти и граждани от района на град Гоце Делчев, които са недоволни от високите сметки за електроенергия за месец декември 2012 г. Срещата се проведе под патронажа и с участието на кмета на Гоце Делчев Владимир Москов. На нея присъстваха и представители на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма и на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, които се намират в града за извършване на експертна проверка на жалбите за високите декемврийски сметки.

„Гражданите трябва да бъдат спокойни. Уверявам ви, че всеки подаден сигнал ще бъде разгледан и ще му бъде отговорено максимално бързо. При установяване на грешки, фактурите ще бъдат коригирани. Токът няма да бъде прекъсван, докато трае проверката. В случай, че сметките са изрядни, ще предложим на клиентите си възможности за разсрочено плащане. Наясно сме с притесненията на хората и ще се отнесем отговорно и с разбиране към всеки индивидуален случай“, каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България по време на срещата, провела се в сградата на общината.

От началото на годината жители от района на Гоце Делчев са подали 26 сигнали и жалби за високи сметки. В мобилната приемна по време на срещата бяха внесени 14 сигнала. Всички те ще бъдат проверени от експертите на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, и ДКЕВР.

Срещата е част от инициативата на ЧЕЗ за проверка на всички сигнали за високи сметки за електроенергия. В сряда бе отворена мобилна приемна в Благоевград, а в петък представителите на ЧЕЗ ще се срещнат с гражданите, медиите и местните власти в Сандански, за да отговорят на техните въпроси.

Компанията призовава клиентите, които имат съмнения за размера на получената от тях месечна фактура, да подадат сигнал в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 0700 10 010. За периода от        6 до 20 февруари работното време на центровете за обслужване на клиенти в градовете Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще бъде удължено с един час за улеснение на клиентите. При необходимост срокът ще бъде удължен и ще бъдат отворени допълнителни приемни.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове