Представителите на ЧЕЗ в България се срещнаха с журналисти и граждани от района на град Гоце Делчев, които са недоволни от високите сметки за електроенергия за месец декември 2012 г. Срещата се проведе под патронажа и с участието на кмета на Гоце Делчев Владимир Москов. На нея присъстваха и представители на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма и на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, които се намират в града за извършване на експертна проверка на жалбите за високите декемврийски сметки.
„Гражданите трябва да бъдат спокойни. Уверявам ви, че всеки подаден сигнал ще бъде разгледан и ще му бъде отговорено максимално бързо. При установяване на грешки, фактурите ще бъдат коригирани. Токът няма да бъде прекъсван, докато трае проверката. В случай, че сметките са изрядни, ще предложим на клиентите си възможности за разсрочено плащане. Наясно сме с притесненията на хората и ще се отнесем отговорно и с разбиране към всеки индивидуален случай“, каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България по време на срещата, провела се в сградата на общината.
От началото на годината жители от района на Гоце Делчев са подали 26 сигнали и жалби за високи сметки. В мобилната приемна по време на срещата бяха внесени 14 сигнала. Всички те ще бъдат проверени от експертите на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, и ДКЕВР.
Срещата е част от инициативата на ЧЕЗ за проверка на всички сигнали за високи сметки за електроенергия. В сряда бе отворена мобилна приемна в Благоевград, а в петък представителите на ЧЕЗ ще се срещнат с гражданите, медиите и местните власти в Сандански, за да отговорят на техните въпроси.
Компанията призовава клиентите, които имат съмнения за размера на получената от тях месечна фактура, да подадат сигнал в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 0700 10 010. За периода от 6 до 20 февруари работното време на центровете за обслужване на клиенти в градовете Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще бъде удължено с един час за улеснение на клиентите. При необходимост срокът ще бъде удължен и ще бъдат отворени допълнителни приемни.