От началото на февруари в ЧЕЗ са приети 1660 сигнала и жалби за високи декемврийски сметки за електроенергия, показват данните на дружеството, които бяха обработени до края на работния ден в петък, 8 февруари. Според статистиката най-много сигнали са подадени след 6 февруари, когато ЧЕЗ обяви, че е готова да разгледа всяко съмнение за неправомерно завишени сметки за декември и обеща да предлага възможности за разсрочване на плащането, в случай че не бъдат открити нарушения. Това съобщават от пресслужбата на ЧЕЗ.
От началото на годината са приети общо 2002 сигнала и жалби за високи фактури. Най-много са подадени през центровете за обслужване на клиенти – 1003 броя за периода 01-08 февруари и 288 за целия януари. През денонощния телефон 0700 10 010 и през имейла zaklienta@cez.bg са заявени съответно 657 броя през февруари и 54 броя през януари.
„Благодарим на нашите клиенти за подадените сигнали и за доверието, което ни гласуват. Уверявам ги, че ще действаме бързо и професионално при разглеждане на всеки сигнал и жалба и във възможно най-кратки срокове ще върнем писмен отговор. Досега проверките ни показват, че повечето жалби са неоснователни. В тези случаи нашите служители са готови да предложат разсрочено плащане на сметките. Стремим се да бъдем максимално гъвкави в намирането на решение за всеки казус”, каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България.
Той призова клиентите, които имат съмнения за размера на получената от тях месечна фактура за декември 2012 г., да подадат сигнал в центровете за обслужване на клиенти, на имейла или на денонощния телефонен център. Фактурите, в които се установят нарушения, незабавно ще бъдат коригирани, а от виновните ще бъде търсена персонална отговорност.
С цел да улеснят клиентите и да отговорят на техните въпроси, представители на компаниите от групата на ЧЕЗ в България посетиха в началото на февруари Благоевград, Гоце Делчев и Сандански и разговаряха с граждани, бизнесмени и журналисти. В тези градове бяха организирани мобилни приемни.