По инициатива на Института за развитие на публичната среда, заедно с Асоциацията на прокурорите, ще бъде дебатирано взаимодействието между гражданските структури и правоохранителните органи в интерес на превенцията на изборни престъпления. Антоанета Цонева от Институт за развитие на публичната среда каза в "Преди всички" по БНР, че предизборната кампания е специфична:
Участниците искат тя да остане незабележима. Самите те маркират присъствие. Връзката с избирателите остава неустановима.
Но Цонева смята, че под повърхността нещата не са толкова спокойни.
Традиционният арсенал и схеми са задвижени. Ще има стимулиране на избиратели. Има ясни индикации, нямайте съмнение.
Цонева съобщи, че има основание да се смята, че намирането на електорални резервоари ще идва през стимулирането:
Димящите скари, бездарните клипове за политическа реклама, в които постоянно се говори за всякакъв вид спорт, е доказателство, че на тези избори се драска по повърхността.
Кампанията, която трябва да обяснява на избирателите новите моменти в изборите, я няма. Тя не е на равнището, на което следва да бъде. Има промени, които трябва да бъдат обяснени. Ще разпространяваме такива материали само в райони, където избирателите имат затруднения. Бюлетината е непозната. Избирателите не знаят за съществуването на преференция.
Отидете към основна версия
9 Май, 2014 11:38 726 0
Избирателите не знаят за съществуването на преференция в евроизборите
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.