Продажба на имоти с просрочени ипотеки в риалити формат замислят американски телевизии. В ефир предприемачите ще купуват ипотекирани къщи на ниски цени, пише The Wall Street Journal. Риалити програмите за закупуване на имоти станаха популярни в САЩ преди десетилетия, но форматът беше изключително сериозно експлоатиран по време на бума в имотния сектор през 2005-2007 г. Тогава различни кабеларки пускаха програми за предприемачи, които печелеха от спекулативни сделки на растящия имотен пазар, припомнят изданията.
Когато финансовата криза удари Уолстрийт и порази сериозно имотния сектор в САЩ, много от телевизиите решиха да спрат предаванията или да ги "препроектират" според ситуацията. Фокусът на повечето програми се измести към интериорния дизайн.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.