Агенцията за регулиране на пазара на недвижими имоти в Дубай (RERA) информира, че всички реклами за имоти в строеж трябва да съдържат името на компанията, официалния номер на специално разрешение, издадено от нея, както и номера на ескроу сметката и името на инвеститора на проекта. Мерките целят да увеличат прозрачността и конкуренцията на местния пазар на недвижими имоти, както и чуждестранните инвестиции.
Индексът на цените на жилищните имоти в Mo'asher показа, че през юли 2022 г. емирството е регистрирало 8897 транзакции за продажба на стойност над 6 млрд. USD, което е най-големият обем на транзакциите за този месец през предходните 9 години.
Според проучване на агенция Betterhomes през първата половина на 2022 г. чужденците са съставлявали лъвския дял от инвеститорите в недвижими имоти. Лидерите са гражданите на Индия, следвани от тези на Великобритания, Италия, Русия, Франция, Канада, ОАЕ, Пакистан, Ливан и Китай.
RERA откри и обяви за имоти, които вече не се продават или отдават под наем, но все още са в списъка на електронните пазари за недвижими имоти. „Агенциите за недвижими имоти са длъжни да се свържат с администрацията на портала в рамките на 7 работни дни, да докладват обекти, които вече не са актуални, и да премахнат тези реклами“, обяснява регулаторът.