Слаби жени в картините на Тициан и Велазкез? Пищните женски форми може и да са били запазена марка на художниците на Ренесанса, но днес на почит са по-финните дами. Днешният идеал за красота съвсем не е неприложим към изобразителното изкуство на онова време. Показва го авангардна художничка, позволила си майсторски да коригира Венерите на някои от най-големите имена в историята на изкуството.
Та, как би изглеждала известна ренесансова картина с голи тела, но не пухкави и закръглени, а със слаби и кльощави модели?
Италианската художничка Анна Утопия Джордано дава отговора – тя се прочу с адаптациите си на световноизвестни платна с голи герои, но в днешния по-фин вариант. Някои критици аплодират тънкостите на уменията й на Photoshop, а други твърдят, че подобно „маскиране“ на шедьоври не е толкова сполучливо. Ако се вгледате внимателно, може да откриете и повече от една разлика.
Утопия, както художничката се нарича, живее в Неапол и Милано, където определено може да се черни вдъхновение за корекциите си. Освен това, тя е поетеса и модел.