Природозащитната организация PETA привлече с изключително притеснителен случай вниманието към безнаказаното използване на животински кожи в модната индустрия, с което всъщност се бори.
В последните години редица успешни брандове се отказаха от използването на естествената кожа в производството си в полза на изкуствената и опазването на хиляди животи. PETA отново успя да предизвика фурор, пише trafficnews.bg.
Наскоро организацията пусна сайта Urban Outraged. На пръв поглед той изглежда като всеки друг онлайн магазин за дрехи и аксесоари. Но нещата, които се предлагат в него ни хвърлят в същински ступор, защото са направени от човешка кожа, или поне това е търсеният и постигнат ефект.
Когато изберем някой артикул и го добавим в количката, на екрана излиза кървава картина с одрано човешко и животинско лице, както и напомнянето, че ние сме част от този касапски процес, защото когато става въпрос за дране на кожи, живото същество си е живо същество, независимо от какъв вид е.
"Така биха изглеждали дрехите, ако Ubran Outfitters използваше човешка кожа вместо животинска", пишат към ужасяващите снимки PETA. Кампанията на организацията този път е насочена конкретно към три марки, а те са Urban Outfitters, Anthropologiе и Free People, които със сигурност не отвличат и убиват хора, за да вземат кожите им, но използват животинска кожа за своите артикули. Призивът към тях е да се откажат от кожата и да я заменят с изкуствена такава, а хората да бойкотират артикулите от естествена кожа.