Отидете към основна версия

370 2

Столична община дава 100 000 лева на волейболната федерация

  • столична община-
  • подпомага-
  • българска федерация волейбол-
  • събития-
  • лева

Средствата ще са за конкретни събития

Снимка: shutterstock.com

Столичната община и Българската федерация по волейбол ще сключат споразумение за партньорство. Предложението е на кмета Васил Терзиев, председателя на СОС Цветомир Петров, председателя на комисията по спорт Димитър Шалъфов и общинските съветници Татяна Георгиева и Еньо Савов, съобщават от „Московска“ 33.

Целта е конкретни събития на Българската федерация по волейбол да бъдат подпомогнати финансово, като общата сума е в размер на 100 000 лв.

Подкрепата ще бъде за организирането и провеждането на следните престижни спортни турнири:

- Международен турнир „Бъдещи звезди", в който ще участват едни от най – добрите клубни младежки отбори от Европа – 20 – 22 декември 2024 г., сп. зала „Левски София";

- Купа на България – мъже – финален турнир – 12 – 13 януари 2025 г., сп. зала „Левски София";

- Квалификационен турнир за Европейско първенство – жени под 16 години – 15 – 19 януари 2025 г., зала „Христо Ботев";

Тези спортни прояви не попадат във финансираните дейности, включени в програмите на Министерство на младежта и спорта, което налага подсигуряване финансиране от други източници.

Българската федерация по волейбол вече се е доказала като устойчив и коректен партньор на Столична община в развитието на спорта в Столицата и налагането на марката на София и на Фондацията „София европейска столица на спорта“.

„Официалното партньорство между Столична община и Българската федерация по волейбол, ще има благоприятно и положително въздействие върху развитието на спорта в столицата и популяризирането на града ни като европейски и световен спортен център. Материалното изражение на това партньорство за Столичната община ще включва интегриране на герба на Столична община, както и логото на Фондация „София – Европейска столица на спорта" около игрищата по време на мачовете от съответните турнири, на рекламната стена за интервюта и медийни активности и във всички печатни материали, където е предвидено да бъдат интегрирани всички партньори на събитията, както и в дигиталните материали, отразяващи събитията от програмата.", разказа за предложението Димитър Шалъфов.

Поставете оценка:
Оценка 1.7 от 3 гласа.

Свързани новини