Първият сериен модел с водородно задвижване на Toyota ще участва в етап от японския рали шампионат, който ще се проведе на асфалт и макадам. Седанът FCV обаче няма да се включи в надпреварата, а ще изиграе ролята на "нулев" екипаж, който проверява готовността на трасето преди старта.
От Toyota отбелязват, че автомобилът е преминал специална подготовка за участието си, но не уточняват какви изменения са правили конструкторите. "Рали версията" се отличава от прототипа FCV само по стикерите по каросерията, въздухозаборниците на предната броня, джантите и калобраните.
Продажбите на първата серийна водородна Toyota в Япония започват през април догодина, а в Европа и Щатите - през лятото. Седанът ще се казва Mirai и ще се оборудва с електромотор с мощност 136 к.с., захранван от горивни клетки, в които протича реакция между водород и кислород.