Отидете към основна версия

8 816 9

4х4 системата на новата Opel Insignia

  • opel-
  • insignia-
  • 4x4

За постигане на максимално високо равнище на динамика и ефективност, новият Opel Insignia разчита на адаптивна система за задвижване на четирите колела с функция torque vectoring и задвижващ модул на задния мост, който използва система от два съединителя без диференциал.

Системата за двойно предаване на Insignia е в състояние да насочва въртящия момент напълно независимо към едното, към другото или и към двете задни колела, осигурявайки възможност за действие на функцията torque vectoring във всички режими на работа и движение на автомобила.

При завиване например, по-висок въртящ момент се насочва към външното задно колело, което предизвиква ефект на завъртане около вертикалната ос и улеснява движението по избраната траектория. В резултат на това Insignia влиза по-прецизно в кривата на завоя и реагира по-спонтанно на командите на водача.

Този подход за интелигентна употреба на разпределението на въртящия момент, известен още като "контрол на завъртането около вертикалната ос” (yaw damping) благоприятства неутралното поведение на автомобила, с което го прави по-стабилен и по-лек за управление от гледна точка на водача.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини